Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Work within a globally-consistent delivery process to provide Licensing, Services and Software onboarding support to customers
- Leverage lifecycle onboarding expertise to expertly identify and proactively manage risk areas and customer expectations that could negatively impact successful delivery
- Provide process and offer improvement feedback through provided channels for the benefit of CX Product Management and CX Success Programs Teams
- Collaborate with peers to share best practices to improve delivery processes and the customer experience
- Support CXPI "early adopters" by onboarding and walking customers through the Customer Portal
- Enable customers to begin their technical onboarding journey by educating them on where to go next after EA Onboarding (product specific ATXs and Accelerators)
- Handover newly onboarded customers to Customer Success team "ready to go", post activation
- Understand and connect customer goals to offer functionality to accelerate customer value
Yêu Cầu Công Việc
2. At least 2 years experience in enterprise network related industry
3. Candidate can communicate at least one of languages: Japanese / Korean / Chinese
4. Bachelor degree or above (degree in computer science, electronics, telecommunications, or information systems is preferred).
5. Good communication skills.
6. Skilled in customer relations, enterprise agreement and implementation skills.
7. Well-developed written and verbal communication, listening, negotiation, and presentation skills.
8. Ability to work well under pressure and effectively handle peak volumes of work.
HCL Technologies là tập đoàn công nghệ tân tiến toàn cầu với sứ mệnh giúp đỡ doanh nghiệp tái thiết lại nghiệp vụ kinh doanh trong kỷ nguyên số. Các sản phẩm, dịch vụ cũng như khoa học kỹ thuật của chúng tôi được phát triển hoàn thiện qua 04 thập kỷ không ngừng đổi mới, đi cùng với đó là một phương châm quản trị nổi tiếng trên thế giới, một văn hoá không ngừng sáng tạo, dám chấp nhận thử thách và một thái độ cầu thị luôn hướng về khách hàng. Với mạng lưới đa dạng các trung tâm nghiên cứu, phát triển, và hơn 159.000 nhân viên làm việc ở 50 quốc gia, HCL hiện đang phục vụ các doanh nghiệp hàng đầu, bao gồm 250 doanh nghiệp đứng top 500 và 650 trong bảng xếp hạng danh giá Fortune Global 2000. HCL Vietnam Company Limited hiện đang có nhu cầu tuyển dụng một số vị trí.
Review CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.
Trang thiết bị đầy đủ, hiện đại, có support của tập đoàn chuyên nghiệp. Không "chuẩn bị" được payslip ngon thì deal dễ bị ép.
Cân bằng cuộc sống công việc tốt(GL)
HCL là một trong 4 đại gia công nghệ của Ấn Độ(IT)