Các phòng ban đang tuyển dụng tại Live Payments

Hành chính
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Live Payments

Cập nhật 21/10/2025 15:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Live Payments
Application Support Analyst
Live Payments 4.0★
18 đánh giá 17 việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bảy

Chi tiết công việc

Live Payments is one of Australia's leading payment service providers, servicing thousands of businesses across Australia. We continue to innovate our payment solutions and expand our product offering alongside our industry-leading strategic partners including Qantas Loyalty and Ingenico.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
Live Payments is seeking a talented, experienced Application Support Analyst to join our growing/multi-national team. Reporting directly to our Vietnam-based Software Delivery Manager, the Application Support Analyst will take care quantity and quality of product services between the technical team and other departments and maintain the company standards of timely delivery and customer satisfaction.
Core duties include:
• Respond promptly to product incidents, coordinating with the Technology Production Support team and other departments to restore service or escalate to partners when necessary.
• Identify the events that led to issue creation and understand the business impact of each issue.
• Conduct regular meetings with team(s) to review service performance and identify areas for improvement.
• Identify and escalate issues to the relevant teams or third parties when beyond the scope of the team's capabilities.
• Ensure all cases are resolved within the defined SLAs.
• Supports documentation of details of incidents, status of service requests, and resolutions, and follows escalation procedures.
• Use technical/database/application knowledge to find solutions.
• Maintain product and technical knowledge to provide quality support.

QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE
• University Degree Qualified in a Tech or Business field.
• 3-4 years of application support experience.
• IELTS 6.0 or equivalent would be beneficial.
• Experience working in the payments and/or financial services industries an advantage.

KEY SKILLS
• Solid knowledge of ITIL and ITSM, especially the Incident Management/Change Management process.
• Knowledge of developing and managing Freshdesk (or similar) dashboards and processes.
• Excellent sense of prioritization and time management.
• Well-organized, careful, self-driven, dynamic, and creative.
• Ability to work under high pressure, resolve problems, and adapt to the new environment.
• Excellent English skills encompassing writing, reading, speaking, and listening.
• Excellent interpersonal skills with the ability to collaborate effectively across departments and teams.
• Familiarity with SLA management and negotiation.

BENEFITS
• Fully social insurance according to Vietnam Labor Law
• Full salary on probation
• 13th month salary and performance bonus
• Annual leave: 14 days/ year + 01 day off for birthday leave
• Performance review twice a year
• Annual health check and vaccination
• Premium Health Care Insurance (covering for spouse and children)
• Personal Learning & Career Development Program (15.6 millions VND/ year)
• Health Scheme Program
• Laptop provided
• Free parking, coffee, snacks, etc
• Attractive career path
• Regular team dinners and team building activities
• International and friendly working environment

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Live Payments
Live Payments Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Trong 17 năm qua, Live Payments đã phát triển thành một nền tảng thanh toán thông minh và an toàn, tự hào phục vụ hơn 8.000 khách hàng - có trụ sở chính tại Úc với tham vọng toàn cầu. Đội ngũ của chúng tôi có nhiều kinh nghiệm về thanh toán và trọng tâm của chúng tôi là xây dựng trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng - chúng tôi nỗ lực đơn giản hóa thanh toán và cung cấp cho khách hàng công nghệ và giải pháp hàng đầu.  


Review Live Payments

4.0
18 review

25/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn phòng thoáng, bàn ghế rộng rãi, công ty hỗ trợ ăn trưa và ăn tối khi OT

25/03/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái, nhiều thứ để học hỏi, dự án hay

25/01/2022
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường ổn định, nhiều dự án mới, OT hiếm và được trả xứng đáng Không khí làm việc vui vẻ, nhiều cơ hội học hỏi

Những nghề phổ biến tại Live Payments

Bạn làm việc tại Live Payments? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Live Payments

Live Payments

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo