Việc làm Payreto

Cập nhật 24/06/2025 08:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Payreto Services
Technical Support Representative - Vietnam
Payreto
18 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 12/03/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Position Overview

The core mission of the Technical Support Representatives is to provide timely, correct, and complete technical solutions (basic to advanced) to client users via call, chat, and/or email. Technical Support Representatives are the client’s front liners in ensuring that the client’s customers will have a positive customer experience.

Technical Support Representatives are expected to meet or exceed the performance targets set by the client and Payreto.

Principal Duties And Responsibilities

  • Provide technical support via phone, chat, and/or email for an online payment account for their high-value clients in a 24/7 environment. This is a pioneer account.
  • Assist with product or application-related inquiries.
  • Provide technical support to customers on operational or maintenance aspects of system equipment by:
  • Diagnose hardware and software failures by evaluating and analyzing symptoms provided using established procedures.
  • Help identify and initiate corrective action by determining the most cost-effective repair/resolution to minimize customer downtime.
  • Redirect/escalate issues to appropriate resources for high-profile customer issues.
  • Develop and maintain positive customer relations by coordinating with various functions within the company to ensure customer requests are handled promptly.
  • Follow up and make scheduled call backs to customers as necessary.
  • Update the team’s knowledge base when necessary.
  • Attend client and Payreto meetings and trainings.
  • Support and respond to customers in a wide variety of queries (basic to advanced).
  • Ensure that there is a thorough understanding of customer queries and issues.
  • Adhere to agreed processes, meeting required work standards, targets and objectives.
  • Completely and accurately write review notes.
  • Must be amenable to render overtime based on business needs.
  • Assist in adhoc work assigned by immediate supervisor.

Shift Schedule

  • 12:00 PM - 9:00 PM / 2:00 PM - 11:00 PM (GMT +7)
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
The Sentry Z, 25A/1 đường Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Payreto là một loại hình cung cấp giải pháp chìa khóa trao tay và Gia công quy trình kinh doanh (BPO) hiện đại cho ngành Dịch vụ Tài chính, chúng tôi tập trung vào việc làm việc với các công ty Thanh toán, Chuyển tiền và Fintech. Dịch vụ của chúng tôi được điều chỉnh cao theo nhu cầu của khách hàng nhờ đội ngũ những người trong ngành có năng lực và tận tâm.


Những nghề phổ biến tại Payreto

Bạn làm việc tại Payreto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Payreto

Payreto

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo