Mô tả công việc
- Provide expert technical support to clients, addressing and resolving escalated issues promptly.
- Collaborate with Level 1 support engineers to mentor and assist in troubleshooting and problem-solving.
- Investigate and analyze issues related to our web and mobile applications, API integrations, and data platform.
- Communicate effectively with clients to understand and document technical issues and resolutions.
- Work closely with development teams to report and track software bugs and contribute to continuous improvement.
- Contribute to the development and maintenance of support documentation, knowledge base articles, and FAQs.
Yêu cầu công việc
Required Skills:
- Solid understanding of web technologies, including React, AngularJS, Node.js, and mobile technologies like ReactNative.
- Experience with API integrations using PHP, C++, and cloud services such as AWS.
- Familiarity with database technologies, including AWS RDS, Solr, DynamoDB, and others.
- Proficient in scripting languages like Python and PHP.
- Strong problem-solving and troubleshooting skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
Preferred Qualifications:
- Previous experience with support for Clickhouse DataWarehouse, Trillabit Reporting, or similar reporting tools.
- Knowledge of tools such as Bash, Crontab, and Memcache.
- Familiarity with AisleOne applications and relevant technologies.
Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây
Salary Range & Benefits
• Salary: negotiate
• Competitive income with 13th-month salary and attractive performance bonus. • Annual leave: 12 days/year and other leaves/public holidays in accordance with the Labor Law of Vietnam.
• Periodic medical checkup, Health/Social Insurances. Bao Viet Insurance after 10 months of employment.
• Be provided with high performance laptop and screen.
Career Growth
• Opportunity to experience a great workplace where young & world-class talents work together passionately.
• Very diverse offline and online seminars & workshop provided by company, supervisors, mentors and buddies.
• Clear and flexible career path.
Working Environment
• Working in a progressive and international environment.
• Complimentary snacks, fruits, drinks every day.
Relationshop Inc. đang dẫn đầu ngành với công nghệ, giải pháp và chiến lược để giúp bạn kết nối cá nhân với tất cả người mua hàng của mình. Nền tảng đã được chứng minh và đội ngũ giàu kinh nghiệm của chúng tôi có thể giúp bạn điều hướng hành trình kỹ thuật số và đạt được lời hứa về cá nhân hóa và thương mại đa kênh. Quan trọng nhất, chúng tôi có thể giúp cung cấp những gì quan trọng nhất—cải thiện có thể đo lường được về số lượng giao dịch, doanh số bán hàng và khách hàng trung thành.
Lý do bạn nên làm việc ở đây:
- Làm việc trong môi trường tiến bộ và quốc tế
- Mức lương cạnh tranh và được xét tăng lương hàng năm
- Thưởng: Lương tháng 13 và thưởng hiệu suất hấp dẫn
- Chia sẻ kiến thức và đào tạo
- Hoạt động chung của công ty
- Miễn phí đồ ăn nhẹ, trái cây, đồ uống hàng ngày
- Teambuilding, company trip và các sự kiện nội bộ hàng tháng.
Review Relationshop Inc.
Công ty lộn xộn lương thấp xa thải tùm lum
Công ty tăng ca liên tục (RV)
Sản phẩm cty tư duy như 1 mớ hỗn độn (RV)