Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Smart Cargo Service
Cập nhật 16/06/2025 09:13
Mô tả công việc
- Contact and work with customers, shipping lines, foreign agents.
- Handle Air Export shipments, take care ofcustomer serviceand documentation, input data in system and make payment for shipments.
- Daily update data into company’s system. Keep on time report and on time closing job file and system
- Trace cargo status to solve the arising issue if any
- Setup timely delivery process in order to meet customers' requirement,
- Daily update shipment information, documentations processing related to shipments and time by time report to direct Manager.
- Coordinate with local agents and oversea partners, co loader to work smoothly, handling customer's inquiries.
- Other tasks assigned by Managers.
Yêu cầu công việc
- Fresh candidate or 1 year experience in Logistics field
- Flexible, active, careful
- Good at communication and negotiation skills
- Able to work well in teams and work under high pressure
- English level: fluent in English especially speaking and writing
- Working hours: 08:00 - 17:00 - MON – FRI
08:00 - 12:00 - SAT (2times/month)
Working place: No.1/14, Nguyen Canh Di Street, Ward 4, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Viet Nam
Quyền lợi được hưởng
- Stable, international and friendly working environment.
- Salary depends on experience and ability of candidate
- Social, Health and Unemployment Insurance follow Vietnamese Law.
- Other benefits as company's regulation
Smart Cargo Service Company Limited là một doanh nghiệp chuyên cung cấp các dịch vụ logistics và vận tải hàng hóa. Công ty có trụ sở tại 15 Hoàng Diệu, Hải Phòng và văn phòng đại diện tại TP. Hồ Chí Minh. Smart Cargo Service cung cấp các dịch vụ như gửi hàng, sắp xếp và tổ chức các hoạt động vận tải đường sắt, đường bộ, đường biển, giao nhận hàng hóa, và làm thủ tục hải quan
Bạn làm việc tại Smart Cargo Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn