Việc làm The Imperial Group

Cập nhật 21/12/2024 15:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
The Imperial Group
Assistant Director of Sales (Group Sales)
The Imperial Group
91 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 30 - 45 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
This position demands experience in the strategic and operational execution of the annual sales plan including managing and supervising sales team and its sales units per Imperial's properties regards targets, follow-up and forward planning. A good knowledge of the tourism DMC market and general understanding of oversea market segments is required to advise sales team members per market units. A pro-active learning attitude is required to gather market knowledge and intelligence with a year of time after start.
1. Business Planning:
· Contribute to the Imperial Group strategic and annual business plan per property
· Develop sales strategy (together with GDOS) and sales activities for Imperial market units and cascade to the team
· Plan together with personal supervisor key targets per market and oversee planned sales activities and YTD status on quantity and quality results
· Gather and analyze competitor and market intelligence
· Supervise or take part in the controlling of relevant sales topics and projects to maintain timelines. Support and monitor in improving corporate structure, processes and SOPs
2. Sales and Business Development:
· Manage the market units as well as individually assigned markets and accounts
· Support GDOS with market decision making
· Plan, manage and supervise the enrollment of sales activities and the follow-ups to ensure sales activity targets are reached on a weekly, monthly and annual basis
· Ensure a timely and quality reporting and support in the consolidation of weekly and monthly sales reports. Conduct own business development thru sales trips, Sales calls and telecalls, shows, webinars etc.
3. Marketing Reservation:
· Raise marketing opportunities thru sales activities, guide team with their market marketing topics and liaise those to marketing team
· Liaise strongly with GODS and FCG to have yield, forward revenue and occupancy monitored
4. Project Management:
· Plan, manage and monitor assigned projects are crucial for a continuous business development. Provide sales relevant input to the development of new product
5. People Management:
· Conduct daily, weekly and monthly meetings
· Motivate and inspire the direct reports to achieve company goals, team and individual targets
· Monitor performance of direct reports and improve continuously
· Conduct bi-annual performance reviews of the team
6. Reporting:
Support in the consolidation of monthly sales reports submitted by team members
7. Continuous Improvement:
· Identify areas for continual improvement within the sales department
· Attend training courses / seminars / trade shows
· Develop, implement and update procedures within the departmentYêu Cầu Công Việc
· Tertiary studies in Tourism, Hospitality or Business (post-graduate level preferred)
· Knowledge of business, tourism, geography, foreign cultures
· Abroad experience/study is advantage
· Knowledge of the tourism market
· Min 5 years of sales experience in hospitality industry in a senior role
· Proven expertise of knowledge of the local tourism DMC market and of (some) oversea markets
· Outgoing personality with high awareness of selling luxury products
· Strategic planning experience
· Good communicator & detailed orientated. Fast learner, pro-active, able to think broad and understanding of conceptual and comprehensive topics.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

The Imperial Group
The Imperial Group Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

IMPERIAL Group đã chính thức thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Cùng với kinh nghiệm, đam mê và khát vọng, IMPERIAL Group hướng tới xây dựng một thương hiệu hàng đầu trong khu vực với giá trị cốt lõi là phát triển bất động sản thương mại. IMPERIAL Group luôn nỗ lực để phát triển bền vững thông qua nhiều dự án ở các khu vực khác nhau tại Việt Nam, thân thiện với con người cũng như môi trường; biến sỏi đá thành các lâu đài và tỏa sáng thế giới bằng thương hiệu IMPERIAL Group.

Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL là sự giao thoa giữa kinh nghiệm thiết kế, tư vấn phát triển, kỹ năng quản lý của các tập đoàn quốc tế hàng đầu và lựa chọn tinh hoa tuyệt vời nhất từ các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất thế giới. Cơ sở vật chất hàng đầu cùng với các dịch vụ thân thiện và sáng tạo giúp cho Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL trở thành địa điểm mà khách hàng được trân quý, tôn trọng và hưởng thụ cuộc sống hoàng gia.

Là một thành viên của IMPERIAL Group, IMPERIAL INTERNATIONAL Hotel School (IIHS) là một trong những trường hàng đầu của Việt Nam đào tạo các chương trình du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn quốc tế "Trường học Khách sạn". Các chương trình đào tạo của IIHS được thiết kế và kiểm soát chất lượng bởi Đại học Niagara, New York-Hoa Kỳ. Chứng chỉ và bằng cấp đạt chuẩn quốc tế và đủ tiêu chuẩn kết nối, liên thông toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại The Imperial Group

Bạn làm việc tại The Imperial Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Imperial Group

The Imperial Group

Click để đánh giá