Mô tả công việc
Monitors Housekeeping personnel to ensure all guests and internal customers receive prompt and courteous service
Oversees laundry operations
Schedules routine inspections of all Housekeeping areas by/with the Assistant Executive Housekeeper and other supervisory personnel
Inspects guest and public areas on a regular basis to ensure that the furnishings, facilities, and equipment are clean and in good repair
Manages spring cleaning schedules
Makes recommendations to the General Manager or designate regarding the upkeep of furnishings, facilities, and equipment, ensuring they are clean and in good repair
Informs other departments of Housekeeping matters that concern them, particularly the Laundry Department, the Engineering Department, the Front Office, and the Food and Beverage department.
Maintains open channels of communication with other department heads and the General Manager or the General Manager’s designate
Establishes and maintains effective human relations and works with human resources to ensure that team members performance is effectively managed
Maintains appropriate standards for dress, hygiene, uniforms, appearance, posture and conduct of Housekeeping personnel
Quyền lợi được hưởng
- Đóng đầy đủ các chế độ cho người lao động theo qui định của pháp luật hiện hành (BHXH,BHYT,BHTN...)
- Chế độ tăng lương hàng năm.
- Lương tháng 13 theo qui định của công ty
- Có phí phục vụ hàng tháng
- Được hỗ trợ chế độ dành cho cấp Quản lý - Điều hành
- Được nghỉ bù, nghỉ phép và các ngày lễ theo chế độ của công ty.
Những chế độ khác sẽ được trao đổi cụ thể khi PV.
Yêu cầu công việc
- Địa điểm làm việc: Emerald Hotram Resort - Bà Rịa Vũng Tàu
Required Skills
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Good writing skills
Proficient in the use of Microsoft Office
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities Strong Leadership skills in managing teams
Qualifications
Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience
4 years housekeeping / laundry experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.
Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn hoặc gởi trực tiếp cho nhà tuyển dụng.
Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.