Brand: Cotton:On
1. Brand DNA/ Guideline Knowledge:
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
2. Execution:
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
3. Report analysis:
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
4. Store check and Execution VM in store:
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.Yêu Cầu Công Việc
Good skill of PP, Excel, Video to report to Principals weekly.
Work in store with high capacity over 10,000 pcs.
High knowledge of VM, standard, color mood, style.
Experience in fashion retail minimum 2 years.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English and good attitude.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty Cổ phần Logistics Hàng Không là đơn vị tiên phong về cung cấp các dịch vụ phục vụ hàng hóa hàng không, dịch vụ kho vận và các dịch vụ logistics khác tại Việt Nam, được thành lập năm 2007 bởi ba cổ đông sáng lập là Tổng công ty Hàng không Việt Nam (Vietnam Airlines), Công ty TNHH MTV Đầu tư và Thương mại Quốc tế (Interserco) và Công ty CP Dịch vụ Hàng hóa Nội Bài (NCTS).
Với tầm nhìn “Trở thành doanh nghiệp tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ logistics hàng không theo tiêu chuẩn quốc tế”, ALS không ngừng nghiên cứu, đầu tư, phát triển hệ thống ga hàng hóa hàng không tại sân bay, ga hàng hóa hàng không kéo dài, hệ thống kho bãi và đào tạo, phát triển đội ngũ nhân sự có đủ năng lực, tận tâm nhằm nâng cao hiệu quả của chuỗi dịch vụ ALS cung cấp, mang tới những giá trị gia tăng và tiện ích tối ưu cho khách hàng.
Hiện nay, ALS đã và đang đầu tư, xây dựng và vận hành hệ thống ga hàng hóa hàng không, ga (kho) hàng hóa hàng không kéo dài và hệ thống kho bãi tại: Cảng HK Quốc tế Nội Bài, KCN Yên Phong (Bắc Ninh), KCN VSIP Bắc Ninh, KCN Yên Bình 1 (Thái Nguyên), ICD Mỹ Đình và gần Sân bay Gia Lâm (Hà Nội).