Mô tả công việc
Reporting
You reportdirectly to theHead of Sales & Marketing and CEO.
Duties and Responsibilities:
You are responsible for tasks in the following areas:
- Conduct market research to define market penetration strategies; actively seek new leads/opportunities in targeted markets.
- Prospect and generate new pipelines.
- Interact closely with clients to understand their requirements.
- Be able to deliver the first presentation and presales on the company's capabilities.
- Cooperate with the delivery team to prepare a comprehensive proposal for customers.
- Oversee contract negotiations, ensure deals are properly closed, and contracts/POs are signed off to avoid unnecessary risks.
- Coordinate and cooperate with related departments to ensure projects run smoothly.
- Follow up with customers from the approach stage to the post-sale follow-up stage, acting as the primary contact point for problem-solving during project execution.
- Maintain accurate client records, keeping track of any contract updates and renewals.
Yêu cầu công việc
Qualifications/ Experience Requirements:
- Bachelor’s degree in Sales/Marketing/Business Administration, or equivalent
- At least 1 year experience in B2B sales.
- Have knowledge of computer systems, IT, IT Services is a plus
- Strong passion for business development
- Excellent in English
- Excellent negotiation skills
Quyền lợi được hưởng
What we offer
Salary and bonus
- Attractive salary;
- 100% salary on probation;
- Performance review twice a year, based on job outcomes;
- 13 months salaryand bonus assessment yearly;
- Working time:Flexible workinghours and location from Mondays to Fridays.
- Unlimited of paid leave annually;
Insurance, health care, and extra benefits
- Premium PTI health care insurance;
- An annual medical check-up;
- Annual company trip and holiday party and other benefits according to company policy;
- Free lunch at the office; drinks and snacks at the pantry;
Working environment and development
- Working environment: fast-moving, young, dynamic, no-walls environment.
- Sports activities: football, exercise break.
- Training: soft skills and technical skills training.
- Others: free coffee/tea/cookies, parking fee, year-end party, etc...
Công ty Cổ phần Logistics Hàng Không là đơn vị tiên phong về cung cấp các dịch vụ phục vụ hàng hóa hàng không, dịch vụ kho vận và các dịch vụ logistics khác tại Việt Nam, được thành lập năm 2007 bởi ba cổ đông sáng lập là Tổng công ty Hàng không Việt Nam (Vietnam Airlines), Công ty TNHH MTV Đầu tư và Thương mại Quốc tế (Interserco) và Công ty CP Dịch vụ Hàng hóa Nội Bài (NCTS).
Với tầm nhìn “Trở thành doanh nghiệp tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ logistics hàng không theo tiêu chuẩn quốc tế”, ALS không ngừng nghiên cứu, đầu tư, phát triển hệ thống ga hàng hóa hàng không tại sân bay, ga hàng hóa hàng không kéo dài, hệ thống kho bãi và đào tạo, phát triển đội ngũ nhân sự có đủ năng lực, tận tâm nhằm nâng cao hiệu quả của chuỗi dịch vụ ALS cung cấp, mang tới những giá trị gia tăng và tiện ích tối ưu cho khách hàng.
Hiện nay, ALS đã và đang đầu tư, xây dựng và vận hành hệ thống ga hàng hóa hàng không, ga (kho) hàng hóa hàng không kéo dài và hệ thống kho bãi tại: Cảng HK Quốc tế Nội Bài, KCN Yên Phong (Bắc Ninh), KCN VSIP Bắc Ninh, KCN Yên Bình 1 (Thái Nguyên), ICD Mỹ Đình và gần Sân bay Gia Lâm (Hà Nội).