• Generate sales performance reports (daily, weekly, monthly, quarterly, annually)
• Track, monitor and analyze KPIs and propose solutions to address challenge faced.
• Calculate sales incentives according to sales compensation plans and policies, ensuring incentive calculations are done accurately and in a timely manner.
• Monitor & tracking budget for sales activities.
2. Logistics & Supports:
• Support external partners for all process and procedures.
• Carry out communication bulletins on emulation and honoring programs for partners and internally.
• Procurement process & delivery tracking with vendors (Supplier, Courier service ...)
• Send and receive out related correspondence/follow-up...to the Sales team and track the delivery accurately and timely.
• Arrange sales meeting and take meeting minutes.
• Help sales and training team to prepare documents.
• Inventory Reporting & Complete document/daily transactions.
• Support trips & events for sales forces.
3. Contest scheme:
• Propose contest scheme monthly, quarterly, yearly, ad-hoc, ... to push sales.
• Prepare memo for contests.
4. Perform other related duties as assigned/required.Bachelor's degree
3 years' experience related to Sales Support/Sales Admin in Life Insurance companies
Knowledge and experience of Life Insurance products and operations; experience of Bancassurance is preferred.
Professional in Microsoft Office.
Strong interpersonal and communication skill.
Fluent Vietnamese; Good English communication and writing skills;
Focus, discipline, integrity, careful.
High responsibility, high commitment, team spirit
Able to work under tight deadlines and high pressure.
Self-managed, self-motivated.Bonus: 13th salary + KPI Bonus
Healthcare Plan: Family Health Insurance
Paid Leave: 18 days of paid annual leave
Công ty Cổ phần Logistics Hàng Không là đơn vị tiên phong về cung cấp các dịch vụ phục vụ hàng hóa hàng không, dịch vụ kho vận và các dịch vụ logistics khác tại Việt Nam, được thành lập năm 2007 bởi ba cổ đông sáng lập là Tổng công ty Hàng không Việt Nam (Vietnam Airlines), Công ty TNHH MTV Đầu tư và Thương mại Quốc tế (Interserco) và Công ty CP Dịch vụ Hàng hóa Nội Bài (NCTS).
Với tầm nhìn “Trở thành doanh nghiệp tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ logistics hàng không theo tiêu chuẩn quốc tế”, ALS không ngừng nghiên cứu, đầu tư, phát triển hệ thống ga hàng hóa hàng không tại sân bay, ga hàng hóa hàng không kéo dài, hệ thống kho bãi và đào tạo, phát triển đội ngũ nhân sự có đủ năng lực, tận tâm nhằm nâng cao hiệu quả của chuỗi dịch vụ ALS cung cấp, mang tới những giá trị gia tăng và tiện ích tối ưu cho khách hàng.
Hiện nay, ALS đã và đang đầu tư, xây dựng và vận hành hệ thống ga hàng hóa hàng không, ga (kho) hàng hóa hàng không kéo dài và hệ thống kho bãi tại: Cảng HK Quốc tế Nội Bài, KCN Yên Phong (Bắc Ninh), KCN VSIP Bắc Ninh, KCN Yên Bình 1 (Thái Nguyên), ICD Mỹ Đình và gần Sân bay Gia Lâm (Hà Nội).