- Sell company products to clients and do after sales services
- Assist customers in prices, products, PO, delivery payment collection
- Develop customers database: new, potential, current
- Monitor market conditons, product innovations, competitor's products, price
- Visit customer and build relationship
- Market survey for new product
- Be in charge of sales and developing market shares for Company's products in Vietnam
- Be responsible for customer complaints about product's quality, delivery
- Perform other tasks required by line manager
Working place: Binh Thanh District, Ho Chi Minh CityYêu Cầu Công Việc
- Quantity: 03 people
- Graduated from University with majors in Business Administration, Sales, Chemical or relevant field.
- Fluently in English both speaking and writing.
- Excellent in Microsoft Office.
- At least 3 years experience in similar position, prefer candidates having knowledge in Chemical field.
- Knowledge about Sales and Services management skills.
- Be strong in communication, problem solving skills, negotiation skills, and teamwork Be able to go for business trip.
BENEFITS:
- Working time: From Monday to Friday
- Allowances according to the company's regulations: meal, seniority....ect..
- Travel every year
- Annual health check
- Pay social insurance, health insurance, unemployment insurance according to labor law
- Health insurance and 24/24 Accident insurance
- 12 days leave/year and after one year working at the company will be plus 03 more sick leave days/year.
- Christmas Day off on 25th of Dec
- 13th month salary.
- Tet gifts for employees
- Year end party
- Birthday allowance
- Seniority allowance
- Hospitalization allowance
- Childbirth allowance
- Marriage allowance
- Deceased relative allowance
- Specially, annual salary increase and KPIs bonusChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty Cổ phần Logistics Hàng Không là đơn vị tiên phong về cung cấp các dịch vụ phục vụ hàng hóa hàng không, dịch vụ kho vận và các dịch vụ logistics khác tại Việt Nam, được thành lập năm 2007 bởi ba cổ đông sáng lập là Tổng công ty Hàng không Việt Nam (Vietnam Airlines), Công ty TNHH MTV Đầu tư và Thương mại Quốc tế (Interserco) và Công ty CP Dịch vụ Hàng hóa Nội Bài (NCTS).
Với tầm nhìn “Trở thành doanh nghiệp tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ logistics hàng không theo tiêu chuẩn quốc tế”, ALS không ngừng nghiên cứu, đầu tư, phát triển hệ thống ga hàng hóa hàng không tại sân bay, ga hàng hóa hàng không kéo dài, hệ thống kho bãi và đào tạo, phát triển đội ngũ nhân sự có đủ năng lực, tận tâm nhằm nâng cao hiệu quả của chuỗi dịch vụ ALS cung cấp, mang tới những giá trị gia tăng và tiện ích tối ưu cho khách hàng.
Hiện nay, ALS đã và đang đầu tư, xây dựng và vận hành hệ thống ga hàng hóa hàng không, ga (kho) hàng hóa hàng không kéo dài và hệ thống kho bãi tại: Cảng HK Quốc tế Nội Bài, KCN Yên Phong (Bắc Ninh), KCN VSIP Bắc Ninh, KCN Yên Bình 1 (Thái Nguyên), ICD Mỹ Đình và gần Sân bay Gia Lâm (Hà Nội).