Việc làm Lozi Việt Nam

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Lozi Việt Nam
[HN] Công Ty Crossian Technology Tuyển Dụng Customer Support Collaborator - Call/Email Team (Night Shift) Part-time 2024
Lozi Việt Nam
2.8
6 đánh giá 4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Bán thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Crossian is a high- growth technology- driven e- commerce business. Behind our success are our people. As a start- up formed in 2020, we have created a fast- paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct- to- consumer brands and increase customer LTV.
https://www.facebook.com/Crossian- Technology- 116725976856734

Why choose Crossian?

Premium healthcare insurance.
High- end working environment (central location, modern equipment, lunch/ drink/ snack).
Clear career roadmap, chance to be promoted and rotate.
Fair, transperant and open working environment/ culture
Attractive income (competitive salary, monthly unlimited incentives, annual performance bonus).

Customer Support Collaborator- Call Team Part- time

Mức lương

Thỏa thuận

JOB DESCRIPTION

Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experience
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Identify and escalate issues to higher- level management when necessary
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction

REQUIREMENTS

1 year of experience in customer service support; preference is given to candidates from customer- facing sectors or with experience in a start- up environment
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Working hours requirements
Can work remotely on the weekends and public holidays
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Can work under high- pressure
Minimum 5 shifts per week (night shift, specific time to be discussed)
Minimum 4 hours per shift
Minimum 2 shifts on weekends
80% of total shifts on- site
Part- time staffs may register to work additional hours and shifts if available

BENEFITS

Competitive hourly rate (Email: 65K VND- Call: 85K VND per hour)
Adequate training provided to help you become a professional Customer Support Agent
Adequate equipment provided
A Pantry and a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Opportunity to earn monthly KPI bonuses of an additional 10% per hour
Fair, transparent, and open working culture
Work- from- home/Remote option

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 10/7/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

20 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-30 19:05:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 4, Tòa nhà Lữ Gia, 70 Lữ Gia, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Lozi được thành lập vào năm 2017, Loship là startup giao đồ ăn & thương mại điện tử giao hàng trong một giờ tại Việt Nam. Là công ty Việt Nam, dành cho người Việt Nam, Loship giúp giải quyết nhu cầu đặt mua và nhận hàng ngay lập tức của người Việt Nam trong cuộc sống bận rộn, bằng mạng lưới phân phối hiệu quả của mình với đa dạng dịch vụ. Loship hiện cung cấp hơn 11 dịch vụ bao gồm: giao đồ ăn, đi chợ, siêu thị, gọi xe,  thương mại điện tử, giặt ủi, vận chuyển hàng, mua thuốc, mua đồ cho thú cưng, giao hoa và giao nguyên liệu. Đội ngũ Loship gồm hơn 80.000 tài xế và 250.000 đối tác cửa hàng phục vụ gần 4.000.000 khách hàng tại 12 thành phố lớn như Hà Nội, TP HCM, Đà Nẵng, Cần Thơ, Biên Hoà, Hải Phòng, Hạ Long, Huế v.v.. 

Bạn làm việc tại Lozi Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lozi Việt Nam

Lozi Việt Nam

Click để đánh giá