Việc làm Hyundai An Phú

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần MPC Auto An Phú - Hyundai An Phú
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
Hyundai An Phú
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần MPC Auto An Phú - Hyundai An Phú
Hyundai An Phú Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
1052 Nguyễn Văn Linh, P.Tân Phong, Quận 7, TP.HCM và Xưởng Dịch vụ 3S: Lô F1, Đường K1, KCN Cát Lái, Thủ Đức, TP.HCM

Hyundai An Phú – Đại lý ủy quyền chính thức của Hyundai Thành Công Việt Nam xin giới thiệu đến Quý khách hàng Showroom mới nhất của hệ thống đại lý Hyundai trên toàn quốc theo tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Hyundai Motor Company, chính thức bắt đầu hoạt động ngày 15/12/2018.

Hyundai An Phú tọa lạc ngay vị trí trung tâm đắc địa, số 5A Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh. Phòng trưng bày xe Hyundai phục vụ đến tất cả các Quý khách hàng trên toàn quốc, đặc biệt dành cho Quý khách hàng tại các quận trung tâm, thuận tiện giao thông cũng như tham quan mua sắm tại khu vực Quận I, Quận 2, Quận 3, Quận Bình Thạnh, Thủ Đức. Đây chính là địa điểm trưng bày và bán các dòng xe mới nhất của Hyundai Thành Công.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du Lịch

Lịch sử thành lập

  • Hyundai An Phú – Đại lý ủy quyền chính thức của Hyundai Thành Công Việt Nam xin giới thiệu đến Quý khách hàng Showroom mới nhất của hệ thống đại lý Hyundai trên toàn quốc theo tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Hyundai Motor Company, chính thức bắt đầu hoạt động ngày 15/12/2018.

Mission

Với đội ngũ Tư vấn bán hàng chuyên nghiệp, cơ sở vật chất khang trang hiện đại, Chúng tôi tin rằng Hyundai An Phú sẽ là điểm đến lý tưởng cho sự lựa chọn của Quý Khách Hàng.

Những nghề phổ biến tại Hyundai An Phú

Bạn làm việc tại Hyundai An Phú? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hyundai An Phú

Hyundai An Phú

Click để đánh giá