Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Monitor system error, performance.
- Support issue in system
- Support User/IT for handle concept of fixing problem issue,...
- Solution advise for new improvement, project
- Research for new requirement for now develop of system in NSRP.
● Responsibility
- SAP System Support (Incident, Change, Problem and System Administrator)
- Report and Data Support.
- Proactive in research and development of technology and give the proposal/suggestion for NSRP as New ABAP version, Fiori, RPA (Robotic Process Automation) in common or SAP Intelligent RPA in particular, etc...
- UI/UX design service for new form/application
- The Service Provider shall provide following technical support & development activities:
- Leading planning, organizing and implementation of all complex situations, which include developing specific objectives, setting and tracking performance measure;
- Produce technical solutions to full fill business demand, Implementation of IT project and Improvement, End User Training, Post Go-live Support.
- SAP ABAP development in SAP ERP/BW/BPC and for SAP HANA platform.
- Implement new development, enhancements and ongoing maintenance of modules/systems
- Acting as an advisor on technical development
- Provide technical guidance to the management team;
- Collaborating with many teams including security, functional, development and operations support groups to efficiently and effectively deliver operational excellence;
- Providing change request analysis and solution design;
- Managing technical issues to resolution;
- Writing, managing and reviewing functional/technical specifications to completion;
- Verifying development test results; and
- Trouble shooting technical issues.
- Interpreting specifications from which programs will be written; designing, testing, debugging and documenting programs and ensuring production and quality of applications to meet specifications across all of NSRP’s IT.
- Designing and implementing technical solutions for conversions, interfaces, enhancements, reports, forms and workflows using BDCs, call transactions, user exits, standard data transfer, dialog programming, etc;
- Workflow problem solving.
Yêu Cầu Công Việc
● Work Experience: Around 1.5+ years of technical experience in SAP
● Specialty/Qualification: Engineer/Bachelor or higher
● Location: Viet Nam
● Skills:
- Language: TOEIC 450 or higher
- Proficient in using Microsoft tools: Word, Excel, Powerpoint, Project…
- Strong experience in RICEFW (R Reports, I Interfaces, C Conversion, E Enhancements, F Forms, W Workflow):
- Strong experience in ABAP/4 Interfaces development, Data Conversions and batch programing.
- Strong worked on Interactive Reports, ALV and dialog programming, OOPs programing, Design Smart forms, Upload and Download file…
- Strong experience on Workflow, SAP IDOC, Webservice, Proxy, File(XML, Json…)
- Strong experience on BAPI, Enhancements & Exits, error analysis and performance tuning.
- Have experience SAP integration such as: SAP PI/PO
- Independent working ability and responsibility
- Good experience in resource and effort estimating for project.
- Understanding of database, network and network related issues
- Strong experience in resource and effort estimating for project.
- Good communication and presentation skills with customers
- Have relevant professional certifications:
- SAP Certified Development Specialist ABAP for SAP_HANA_2_0
- SAP Certified Development Associate ABAP with SAP NetWeaver 7.50
CÔNG TY CP Tư vấn Công nghệ NGS (NGSC) được thành lập ngày 11 tháng 05 năm 2018. Khởi nghiệp từ lĩnh vực công nghệ thông tin, NGSC ngày càng lớn mạnh thông qua việc cung cấp dịch vụ tư vấn, triển khai, bảo hành/bảo trì, hỗ trợ vận hành, đào tạo, nâng cấp các sản phẩm, giải pháp CNTT của các hãng công nghệ hàng đầu thế giới. Với nội lực mạnh mẽ về tài chính và con người, NGSC xác định tập trung đầu tư vào các lĩnh vực giải pháp công nghệ chủ chốt bao gồm ERP, CRM, HCM, BI,MES, Banking, i-Office, Cloud, ...
Xác định con người là nhân tố hàng đầu, NGSC không ngừng tìm kiếm và nuôi dưỡng tài năng, mang đến cho thành viên những cơ hội được thể hiện giá trị bản thân, đóng góp tích cực cho từng giai đoạn phát triển khác nhau của doanh nghiệp.
Hơn ai hết, tất cả các thành viên đều hiểu điều và thấm nhuần các giá trị cốt lõi của công ty:
TÂM - TÍN - TÔN, HÒA - CHUYÊN – SÁNG.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Công Nghệ Ngs (Ngsc) được thành lập từ năm 2018.
Mission
NGSC tiên phong xây dựng Hệ sinh thái phần mềm toàn diện hỗ trợ cho doanh nghiệp vừa và nhỏ quản trị một cách linh hoạt và thuận tiện, đồng thời hệ thống báo cáo chính xác sẽ hỗ trợ hữu ích cho việc ra quyết định kinh doanh. NGS tin rằng những tri thức, tài liệu, biểu mẫu, ... chuẩn quốc tế đi kèm sẽ giúp ích rất nhiều cho khách hàng trong khi sử dụng.
Review NGSC
Chế độ đãi ngộ ok, lương đầu vào cũng cạnh tranh
Chế độ phúc lợi giảm dần, Lương tăng hàng năm quá ít
Công việc được hướng dẫn đầy đủ, team các anh chị cũng vui dù làm dự án căng thẳng