Việc làm VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN
Assistant Brand Manager (Foods)
VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 28/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Assist the Brand Manager in executing the Marketing Plan for New category by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.

- Support and execute the Brand Manager in planning for Annual Marketing and Communication, launching..

- Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.

- Liaise closely with Agencies for branding and consumer communication activities (Including both ATL and BTL activities, such as TVC, digital, activation, sampling, OOH, and POSM…).

- Lead brand planning and execution, strong management for ATL and BTL activities to ensure excellent execution.

- Get close to customers/consumers via frequent market visits.

- Conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.

- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the brand.

- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.

- Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.

- Follow up and control Marketing expenses.

- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the brand in charge.

- Other tasks assigned by the line manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
  • At least 3-year experience in the same position, within the FMCG, foods industry is a big plus.
  • Strong at brand management, consumer understanding, and creative & strategic knowledge.
  • Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
  • Good written and oral communication, presentation, and negotiation skills in English and Vietnamese.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
6 Đường Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN
VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Ngõ 158/2 Phố Hồng Mai, Phường Quỳnh Lôi, Quận Hai Bà Trưng, TP. Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Viễn thông - Tin học Bưu điện, viết tắt là CTIN, là đơn vị hàng đầu của Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam, chuyên cung cấp các gói dịch vụ tư vấn, giải pháp trong lĩnh vực Viễn thông, Công nghệ thông tin, phần mềm và dịch vụ phần mềm cho khách hàng là các Cơ quan, Doanh nghiệp khối Bưu chính, Viễn thông, Ngân hàng, Tài chính.

Bạn làm việc tại VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

Click để đánh giá