• Responsible for Actively manage key property issues (including capital projects; customer service; refurbishment)
• Assist the development of achievable hotel budgets and other short and long-term hotel strategic goals
• Provide effective leadership to the hotel management team and team members to ensure targets are met and exceeded
• Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieved
• Plan, direct and coordinate the service delivery of all operational departments to meet and exceed guest expectations. Comply and exceed hotel and company Service Standards
• Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
• Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
• Hold regular briefings and communication meetings with the HOD team
• Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis.
• Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary.
b. Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results.
c. Performance
- Responsible for creating, analyzing and managing P&L, ensuring the achievement of the KPIs in the budget or forecast for the MVP Ha Tinh & MVP Cua Sot Beach Resort. Through activities such as:
- Direct cost control
- Creation of accurate cost breakdowns
- Control of wastage and food waste management
- Personnel cost optimization
- Revenue control and optimization
- Analysis of revenues and products sold
- Regular Business Reviews
- Creation of the annual CAPEX requirements
- Creation of the annual OPEX requirements
d. Human Resources
• Be knowledgeable of the development plans and tools in Human Resources and promote their use (Melia Home, climate, E-melia, development plans, Inspiring Opportunities, Melia Talk, Graduates Programs, Code of Ethics...).
• Identify high potential staff and actively participate in the development of the team
• Receives potential candidates for HoDs and validates the final candidate. Supports HoDs in the validation of the candidates for Assistant HoDs in the hotel and is informed about candidates for general staff positions.
• Responsible for onboarding in the hotel with the support of HR and the HoD, ensures compliance with the entire onboarding process for HoDs and general staff.
• Responsible for the implementation of Melia, Let's Talk, attendance and follow-up.
• Acts as the hotel Head of Emergencies in all matters related to occupational safety and responsibility for customers.
• Participates in the service culture and brand induction sessions of the hotel team, being the host of them.
• Identifies training needs at the service level for the hotel team.• University degree, preferably Tourism or Hospitality, or similar.
• Excellent English skill in both writing and speaking
• At least 3-5 years in same positions in International size
• Development of management tools and processes, as well as improvement of KPIs.
• Ability to produce the budget definition.
• Knowledge of hotel operations.
• Excellent communication skills.
• Problem-solving skills.
• Ability to lead a team.Attractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Công ty cổ phần VINPEARL là thương hiệu dịch vụ du lịch - nghỉ dưỡng - giải trí lớn nhất Việt Nam. Vinpearl sở hữu chuỗi thương hiệu khách sạn, resort, spa cùng trung tâm hội nghị, ẩm thực và sân golf đẳng cấp 5 sao và các khu vui chơi giải trí theo tiêu chuẩn quốc tế tọa lạc tại những danh thắng du lịch nổi tiếng nhất của Việt Nam. Với 18 năm không ngừng phát triển, 45 cơ sở thuộc thương hiệu Vinpearl đang có mặt tại 17 tỉnh thành trên toàn quốc với công suất phòng trên 18.500 phòng khách sạn và biệt thự, 3 công viên chủ đề và 2 khu vui chơi giải trí, 2 công viên bảo tồn và chăm sóc động vật bán hoang dã, 4 sân golf, dự kiến tiếp tục mở rộng quy mô trên Việt Nam và trên thế giới trong thời gian tới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Vinpear là thương hiệu khách sạn hàng đầu Việt Nam với sự kết hợp đa dạng giữa các khu nghỉ dưỡng sang trọng và gia đình, trung tâm hội nghị, nhà hàng và spa tại các điểm đến hàng đầu Việt Nam. Vinpear là công ty tiên phong trong ngành du lịch Việt Nam kể từ khi thành lập năm 2003, với 3 tổ hợp điểm đến, là tổ hợp điểm đến đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi chuẩn bị sẵn sàng để đưa khách hàng của mình tham gia những hành trình đáng nhớ và được cá nhân hóa độc đáo.
Review Vinpearl
Lợi ích tốt, không cân bằng công việc và cuộc sống, áp lực công việc cao (ID)
Kỷ luật cao, học được nhiều kiến thức, đãi ngộ tốt, môi trường văn minh, áp lực công việc cao (ID)
Trừ lương nặng, mất quyền con người (RV)