Việc làm Bách Liên

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Bách Liên
Technical Support (Open for Freshers) - Dynamics 365
Bách Liên
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
🔍 Are you passionate about helping others and have a deep understanding of Microsoft Dynamics 365? 💼 Microsoft Dynamics 365 (D365) is a cloud-based suite of business applications that empowers organizations to streamline their operations, improve customer engagement, and make data-driven decisions. It includes modules for Sales, Customer Service, Field Service, Finance, Supply Chain Management, and more. 🚀 We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience. 🛠️ You will:• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.• Follows processes provided by the business.• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.Our ideal candidates:• Proficient in English (4 skills)• Available to work night shifts (rotate between 8:00 PM and 8:00 AM, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week)• Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude• Experience/Knowledge in IT industry skills is a must• Customer service mindsetWhy us?• Competitive salary depending on experience: starting from 20,000,000 VND GROSS• Salary at 100% during the probationary period• Training will be offered• Full working equipment will be provided• 90% contribution of the gross salary to social insurance• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave• 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift• Annual Health Checkup
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
số 29, ngõ 40 Tô Vĩnh Diện, Khương Trung, Thanh Xuân, Hanoi, Vietnam

Công ty cổ phần Bách Liên được thành lập năm 2006 theo GPKD số: 0102110410 do Sở Kế hoạch và Đầu tư Thành phố Hà Nội cấp.

Do bà Trần Thị Thương Huyền - Giám đốc làm đại diện

Lĩnh vực hoạt động của Công ty là kinh doanh các thiết bị, vật tư, dụng cụ phục vụ cho hoạt động sản xuất và vận hành của các nhà máy khu công nghiệp bao gồm:

Thiết bị điện, linh kiện điện tử

Công cụ, máy móc phục vụ sản xuất trong nhà xưởng

Linh kiện, vật tư thay thế, sửa chữa

Gia công cơ khí bàn, giá, kệ, tủ, xe đẩy, chi tiết bằng thép, inox

Gia công các bảng hiệu, biển báo, chi tiết bằng nhựa, cao su, mica

Cung cấp đồng phục, trang thiết bị và vật tư phòng sạch

MỤC TIÊU HOẠT DỘNG CỦA CÔNG TY
Mang lại sự thỏa mãn tối đa cho khách hàng về sản phẩm và dịch vụ của Công ty.

Cam kết chỉ cung cấp hàng hóa chính hãng, có nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, bảo đảm chất lượng.

Cung cấp dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo.

Là một trợ thủ đắc lực cho khách hàng trong việc tư vấn, lựa chọn các sản phẩm của Công ty.

ĐỊNH HƯỚNG PHÁT TRIỂN
Xây dựng văn hóa doanh nghiệp mà khách hàng được đặt làm trung tâm của mọi hoạt động.

Phong cách làm việc chuyên nghiệp nhằm mang lại khả năng phục vụ khách hàng tốt nhất.

Mở rộng hoạt động kinh doanh với các sản phẩm và dịch vụ ngày càng phong phú đa dạng nhằm đáp ứng các nhu cầu khác nhau của khách hàng.

Tiếp tục là công ty đi đầu trong việc giới thiệu và cung cấp các sản phẩm công nghệ và dịch vụ mới tới các nhà máy, xí nghiệp.

Hoàn thiện dịch vụ thương mại điện tử, hướng tới việc phát triển hệ thống bán hàng online quy mô và hiện đại nhất Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Bách Liên

Bạn làm việc tại Bách Liên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bách Liên

Bách Liên

Click để đánh giá