Việc làm Bách Liên

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Bách Liên
[BPO] - Technical/Customer Support - Microsoft O365 (Night)
Bách Liên
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 29 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 21/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Tới 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

Responsibilities:

Applying strong verbal and written communication skills in the supported language, and solid technical knowledge of supported Microsoft products, to represent Microsoft and communicate with Microsoft customers through telephone, email and web response, carrying out the following activities as needed:

Represent Microsoft and communicate with Microsoft customers.

Manage relationships with multiple customers, partners and collaborate with business contacts within Microsoft.

Use standard processes, implement existing diagnosis methods, solutions/workarounds to efectively deal with customer and technical issues to achieve problem resolution and customer satisfaction. Document incidents, report customer suggestions and technical issues to Microsoft

Respond to voice of customers, utilize Microsoft escalations and meet response, resolution, efciency, productivity and utilization targets required by Microsoft business unit.

Communicate and collaborate with cross-group peers and Microsoft resources both proactively and reactively in order to identify and leverage the right resources to arrive at solutions to tough and hot problems.

Produce quality documentation and share with the appropriate team members and tech lead as appropriate.

Compliance with the service operation processes for execution excellence.

Adherence to the Microsoft Business Code of Conduct in all customer interactions and interactions with Microsoft, and strict adherence to data privacy guidelines – never putting customer PII at risk.



Requirements:

Have at least 1-year working experience in customer-facing roles.

Excellent spoken English is a must.

Passion in technical support roles.

Customer-centric mindset.

Quick adaptability to changes and strong self-study.

Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products. Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal



Why should Candidate apply this position?

• Competitive salary depending on experience ($800 - $1200) (open for fresher)

• Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code

• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year

• For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance

• Working 5 days a week with 2 unfixed days of (Schedule will be arranged by Head of Department)

• 100% on-site

• Opportunities for professional growth


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
số 29, ngõ 40 Tô Vĩnh Diện, Khương Trung, Thanh Xuân, Hanoi, Vietnam

Công ty cổ phần Bách Liên được thành lập năm 2006 theo GPKD số: 0102110410 do Sở Kế hoạch và Đầu tư Thành phố Hà Nội cấp.

Do bà Trần Thị Thương Huyền - Giám đốc làm đại diện

Lĩnh vực hoạt động của Công ty là kinh doanh các thiết bị, vật tư, dụng cụ phục vụ cho hoạt động sản xuất và vận hành của các nhà máy khu công nghiệp bao gồm:

Thiết bị điện, linh kiện điện tử

Công cụ, máy móc phục vụ sản xuất trong nhà xưởng

Linh kiện, vật tư thay thế, sửa chữa

Gia công cơ khí bàn, giá, kệ, tủ, xe đẩy, chi tiết bằng thép, inox

Gia công các bảng hiệu, biển báo, chi tiết bằng nhựa, cao su, mica

Cung cấp đồng phục, trang thiết bị và vật tư phòng sạch

MỤC TIÊU HOẠT DỘNG CỦA CÔNG TY
Mang lại sự thỏa mãn tối đa cho khách hàng về sản phẩm và dịch vụ của Công ty.

Cam kết chỉ cung cấp hàng hóa chính hãng, có nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, bảo đảm chất lượng.

Cung cấp dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo.

Là một trợ thủ đắc lực cho khách hàng trong việc tư vấn, lựa chọn các sản phẩm của Công ty.

ĐỊNH HƯỚNG PHÁT TRIỂN
Xây dựng văn hóa doanh nghiệp mà khách hàng được đặt làm trung tâm của mọi hoạt động.

Phong cách làm việc chuyên nghiệp nhằm mang lại khả năng phục vụ khách hàng tốt nhất.

Mở rộng hoạt động kinh doanh với các sản phẩm và dịch vụ ngày càng phong phú đa dạng nhằm đáp ứng các nhu cầu khác nhau của khách hàng.

Tiếp tục là công ty đi đầu trong việc giới thiệu và cung cấp các sản phẩm công nghệ và dịch vụ mới tới các nhà máy, xí nghiệp.

Hoàn thiện dịch vụ thương mại điện tử, hướng tới việc phát triển hệ thống bán hàng online quy mô và hiện đại nhất Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Bách Liên

Bạn làm việc tại Bách Liên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bách Liên

Bách Liên

Click để đánh giá