Mô tả công việc
Order management
- Create and manage customer quotes
- Prepare online/offline contracts
- Assist in business order confirmation
- Ensure timely delivery of services and information to customers
- Track orders/deliveries
Logistics
- Handle shipping/customs etc.
- Handle customer complaints/return process
- Ensure all customs clearance for orders are processed and compliant with regulations
Warehouse
- Track inventory/shipping lead times
- Participate in annual inventory and monthly reconciliation
Others
- Support SOP/WI development of Local process and establish Local logistics/order following process
- Other tasks and matters assigned by the supervisor
Yêu cầu công việc
Diploma
Bachelor&039;s degree in Business/Supply Chain or equivalent major
Work experience
- Understand local import and export regulations
- Minimum 2- 3 years of experience in import, export and customs processes and demand/supply planning
- Experience in supply chain/logistics/order tracking/warehouse management
Others
- Practical experience in ERP and MS Office (especially Excel)
- Strong organizational skills/ability to handle multiple tasks
- Good Korean/English communication skills (Korean preferred)
- Have team spirit and teamwork skills
Quyền lợi
- Competitive salary, negotiable according to capacity; 13th month salary, salary adjustment once a year, performance bonus, business bonus based on company profits.
- Social insurance and holiday benefits.
- Gasoline allowance, housing allowance, telephone allowance and language allowance (if you have a Chinese languagecertificate).
- Shuttle bus to Ha Nam and Hanoi and can be adjusted according to the number/needs of personnel
- Work at a leading Taiwanese manufacturing company, with professional teams and systems.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-25 23:35:02
Từ nền tảng là nhà cải tiến hàng đầu thế giới về công nghệ và giải pháp màn hình, tập đoàn toàn cầu của chúng tôi đang đa dạng hóa trên nhiều thị trường và ngành dọc, cung cấp chuyên môn đáng tin cậy và bí quyết kỹ thuật đã được chứng minh trong nhiều lĩnh vực kinh doanh đang phát triển.
Được thành lập vào năm 1996, AUO hoạt động trên khắp Châu Á, Mỹ và Châu Âu, với đội ngũ toàn cầu gắn bó chặt chẽ gồm 38.000 người. Chúng tôi thực hành niềm tin Gung Ho, làm việc nhóm nhiệt tình, tập trung vào văn hóa làm việc hợp tác để thúc đẩy sự tiến bộ và đôi bên cùng có lợi. Xem cách chúng tôi đang giúp các doanh nghiệp tiếp cận những cơ hội mới thú vị.