Việc làm Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh
Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
183C/5P Tôn Thất Thuyết, Phường 4, Quận 4, Tp. Hồ Chí Minh

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ & KỸ THUẬT BIỂN XANH (GOTCO) được thành lập từ 2013, giai đoạn ý nghĩa tích cực cho sự chuyển mình của ngành hàng hải Việt Nam.

ĐỊNH HƯỚNG

GOTCO kiên trì theo đuổi định hướng phát triển đã đề ra từ những ngày đầu thành lập. Đó là cung cấp các sản phẩm, giải pháp và dịch vụ liên quan đến lĩnh vực hàng hải. Bên cạnh đó, GOTCO còn cung cấp, bảo dưỡng và sửa chữa các trang thiết bị cần thiết trên tàu. Niềm tin của khách hàng là tài sản quý nhất của công ty, vì thế, chúng tôi luôn đặt lợi ích khách hàng và uy tín lên hàng đầu.

DỊCH VỤ

  • Cung cấp các sản phẩm, giải pháp và dịch vụ liên quan đến các lĩnh vực hàng hải.
  • Xuồng cứu sinh, Xuồng cấp cứu và cần cẩu nâng hạ. Dây chống rơi cho xuồng.
  • Bè cứu sinh, bơm hơi và bè cẩu.
  • Bình cứu hỏa xách tay và hệ thống dập cháy cố định.
  • Bình thở thoát hiểm (EEBD) / chữa cháy (SCBA) / Oxy y tế.
  • Hệ thống báo cháy, báo nhiệt cố định.
  • Máy dò khí cầm tay, hệ thống dò khí cố định, máy đo nồng độ cồn.
  • Các thiết bị các phục vụ ngành hàng hải.

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ & KỸ THUẬT BIỂN XANH (GOTCO) được thành lập từ 2013, giai đoạn ý nghĩa tích cực cho sự chuyển mình của ngành hàng hải Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Bạn làm việc tại Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Click để đánh giá