Việc làm Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh
Senior Sales Executive / Chuyên viên Kinh doanh
Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tân Bình - TP HCM

Mô tả công việc

. Developing and executing a results-driven, multi-platform communications strategy and plan in line with corporate and brand direction while reflecting local priorities

• Follow up all marketing materials in line with brand direction

• Tracking the effectiveness of various campaigns and business of the hotel also corrections as required

• Managing communications spending, working with vendors and agencies to create and/or localize communications and marketing activities and develop supporting assets

• Leading the planning and implementation of PR and initiatives related to the hotel brand

• Collaborating with cross-functional teams and external agencies to ensure consistent brand messaging and communication

• Identify business potential and upkeep close contact with former and potential clients through personal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing with them.

• Responsible for OTA Corporate and Travel Agent Room Sales as well as Banquet Sales for the hotel.

• Analyse statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in the marketing plan.

• Recommend the solutions and strategies to further improve the sales performance.

• Ensure that the sales team meet the client’s requirement and the service offered to them corresponds effectively to their requests.

• Draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotion and packages.

• Participate in Academies seasonal sales promotion and other marketing activities of the Owning companies’ group.

• Maintain regular contacts with the clients and report any adverse comments to the management for rectification.

• Train sales team about the hotel special promotions and advertising schedule.

• Acquire extensive product knowledge, its strength, weaknesses, opportunities and threats as against key competitors.

• Monitor and analyze the Hotel Academy’s key competitors regarding prices, services and facilities offered on a regular basis.

• Organize and attend trade shows or undertake sales trips.

• Maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel through active supervision and sales coverage with designated sales personnel.

• Visit VIP top accounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them.

• Closely following up on all business leads within a 24-hour response time line to clients.

• Able to supports hotels service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.

• Develop and foster good rapport with the public, clients and members of the trade, government officials, media and press owning companies and reservations office in an effort to ensure and promote a good image of the Academy and hotel.

• Represent the hotel to association, chamber of commerce, social functions, and national tourism board in coordination with the General Director.

• Ensure all sales advertising and public relations efforts provide optimum profit returns.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary 
  • Paying insurance 100% on salary 
  • Telephone allowance (Conditional) 
  • Meal per shift allowance (Conditional)
  • The monthly service fee bonus is based on the company's revenue. 
  • 13th month salary bonus 
  • Bonuses for Major Holidays of the Year 
  • 12 days of leave per year 
  • Birthday gifts Hospitality 
  • English training courses according to the standards of EHL Switzerland.

Yêu cầu công việc

• Diploma Certificate in Hotel Management, Business Administration preferred

• 2 - 3-year experience on the same position

• Experience in team management

• Excellent skills In Customer Service and Public Relations

• Leadership and well organized

• IT skills: good in Microsoft office

• English: good writing and communication skills

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn. 
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh
Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
183C/5P Tôn Thất Thuyết, Phường 4, Quận 4, Tp. Hồ Chí Minh

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ & KỸ THUẬT BIỂN XANH (GOTCO) được thành lập từ 2013, giai đoạn ý nghĩa tích cực cho sự chuyển mình của ngành hàng hải Việt Nam.

ĐỊNH HƯỚNG

GOTCO kiên trì theo đuổi định hướng phát triển đã đề ra từ những ngày đầu thành lập. Đó là cung cấp các sản phẩm, giải pháp và dịch vụ liên quan đến lĩnh vực hàng hải. Bên cạnh đó, GOTCO còn cung cấp, bảo dưỡng và sửa chữa các trang thiết bị cần thiết trên tàu. Niềm tin của khách hàng là tài sản quý nhất của công ty, vì thế, chúng tôi luôn đặt lợi ích khách hàng và uy tín lên hàng đầu.

DỊCH VỤ

  • Cung cấp các sản phẩm, giải pháp và dịch vụ liên quan đến các lĩnh vực hàng hải.
  • Xuồng cứu sinh, Xuồng cấp cứu và cần cẩu nâng hạ. Dây chống rơi cho xuồng.
  • Bè cứu sinh, bơm hơi và bè cẩu.
  • Bình cứu hỏa xách tay và hệ thống dập cháy cố định.
  • Bình thở thoát hiểm (EEBD) / chữa cháy (SCBA) / Oxy y tế.
  • Hệ thống báo cháy, báo nhiệt cố định.
  • Máy dò khí cầm tay, hệ thống dò khí cố định, máy đo nồng độ cồn.
  • Các thiết bị các phục vụ ngành hàng hải.

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ & KỸ THUẬT BIỂN XANH (GOTCO) được thành lập từ 2013, giai đoạn ý nghĩa tích cực cho sự chuyển mình của ngành hàng hải Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Bạn làm việc tại Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Dịch Vụ & Kỹ Thuật Biển Xanh

Click để đánh giá