Việc làm GOHIHEI

Cập nhật 17/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH GOHIHEI
[HCM-District 7] MEDIA - SALES EXECUTIVE STAFF
GOHIHEI
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 38
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 38
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

* Document Management:

- Prepare, store, and manage documents related to company operations.

- Ensure all documents are organized, easily accessible, and secure.

* Office IT Skills:

- Proficient use of Microsoft Office software (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

- Assist the manager in drafting documents, reports, and other necessary materials.

* Sales (B2B Communication):

- Build and maintain relationships with corporate clients.

- Consult and introduce the company’s products/services to corporate clients.

- Monitor and support the transaction process from initial contact to contract signing, and implement related project tasks.

* Tasks as Assigned by Superior:

- Perform tasks assigned by superiors promptly and effectively.

- Report work progress and arising issues to superiors.

- Coordinate and support work with related departments.

  • NOTE:

- This is the recruitment page for Parttime/Fulltime positions at Lotte Cinema, the human resources department will receive CV information and contact you for an interview.

- LOTTE Cinema only interviews DIRECTLY AT THEATER - the position you apply for, DOES NOT interview at any other location such as home, coffee shop,...

- LOTTE Cinema only posts recruitment information on page: Lotte Cinema Careers and official recruitment websites (Vietnamworks, Careerbuilder, CareerLink, Ybox,...). DO NOT recruit through any brokers/intermediaries.

Yêu Cầu Công Việc

Education: Graduation from college or university in Business Administration, Economics, or related fields.

Language Skills: Good communication skills in Vietnamese and English (preferred).

Work Experience: Minimum of 1 years of experience in a similar position.

Skills: 

Excellent communication skills, especially in B2B communication.

- Proficient in office IT skills.

- Strong organizational and document management skills.

- Teamwork skills and the ability to work independently.

Other Requirements: Honest, careful, and highly responsible.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 24 - 35
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday: 8.00 AM - 5.00 PM
  • Đồng nghiệp: Friendly
  • Phúc lợi: According to company’s regulations.
  • Ngày nghỉ: Comply with Vietnam Labor.
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, toà nhà Thảo Điền, số 25 Hoàng Hoa Thám, P.6, Quận Bình Thạnh

Công ty Gohihei (GOH) là công ty công nghệ, tạo ra các sản phẩm phần mềm, ứng dụng giúp cho khách hàng tiết kiệm thời gian, chi phí và quản lý hiệu quả hơn.


Sản phẩm đầu tiên của công ty GOH là “ứng dụng Sben”, giúp kết nối khách hàng có nhu cầu dọn sạch Nội thất cũ bỏ đi, rác xây dựng, rác sân vườn, ứng dụng kết nối các bác tài và khách hàng.

Làm việc với GOH, tiếp xúc công nghệ 4.0, môi trường năng động, đầy thử thách, bạn sẽ học được nhiều điều mới khi đến với chúng tôi.

Bạn làm việc tại GOHIHEI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GOHIHEI

GOHIHEI

Click để đánh giá