Việc làm LanTro Việt Nam

Cập nhật 19/12/2024 15:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH LanTro Việt Nam
IT Helpdesk
LanTro Việt Nam
26 việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 16 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

A. OBJECTIVES

- Responsible for organizing and managing the development process of the network system.

B. FUNCTIONS & DUTIES

- First point of contact for all employees in the company. Other issues involving network, server, or telephony services should be escalated to Levels 2 & 3 using the tools which will be provided by the company.

- Logging and processing request/escalation tickets using the ticketing system provided by the company.

- Support and problem-solving in a standardized workstation environment.

- On-site support solves problems related to peripheral printers, network printers, and other common peripheral devices.

- Incidents and service request which requires maintenance of printers or peripheral devices will be directed to the device maintenance party according to the contract the device is tied to.

- On-site support solves problems regarding the workstation network issues and cross-connections as part of standard service. The initial troubleshooting needs to be performed to evaluate the extent of the situation and escalate to the network team providing all the relevant information.

- Maintaining compliance with all company policies and procedures.

- Supporting organization events be they internal or external, subject to business requirements.

- After business hours on-duty support on an ad-hoc basis subject to business requirements.

- To support projects requirement and deliverables when needed.

Yêu Cầu Công Việc

A.    REQUIREMENTS & QUALIFICATION

-          Age: 25 – 35 years old.

-          Experience: At least 1 year of experience.

-          Ability to work independently or as an active member of a team.

-          Proven experience as a help desk technician or other customer support role with determination in providing the best solutions based on the issue detailed by the customer and regular status follow-up to the customer within stipulated SLA.

-          Demonstrated ability to multitask and prioritize in a fast-paced environment.

-          Good understanding of computer systems, mobile devices, and other technology in the market.

-          Excellent problem-solving, analytical, and communication skills with the ability to absorb technical concepts and effectively communicate them to a non-technical audience.

-          Working effectively with a global workforce and can adapt to local operating models and culture.

-          Ability to work with stakeholders at all levels, from both IT and business, to investigate underlining issues of operational problems and seek effective business solutions through improvement in information systems, data management, processes, and organization. (Tier 2 & 3).

-          Able to understand the IT management policy and quality management policy to ensure processes and procedures are designed to comply with these policies and guidelines. (Tier 2 & 3).

-          Certification in ITIL Foundation or equivalent is an advantage.

-          Certification in Project management or equivalent is an advantage.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Thời gian làm việc: Từ T2-T6: 8h30-17h30; T7: 8h30-13h
  • Lương: 12 Tr - 16 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH LanTro Việt Nam
LanTro Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
46 Phan Khiêm Ích, KP Hưng Gia 1 (R4), Phường Tân Phong, Quận 7

Lantro (Việt Nam) là một phần của Tập đoàn LanTroVision, có Trụ sở chính đặt tại Singapore và thuộc MIRAIT Holding với Trụ sở chính tại Nhật Bản. Lantro (Việt Nam) đã mở tại Việt Nam được 14 năm với Trụ sở chính tại Hồ Chí Minh và hai Văn phòng đại diện tại Hà Nội và Đà Nẵng. Mục tiêu của chúng tôi ở đây là phát triển trở thành công ty dẫn đầu trong lĩnh vực Hạ tầng CNTT và mang lại nhiều giá trị hơn cho mọi người.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Kể từ khi bắt đầu kinh doanh, chúng tôi đã thực hiện hàng trăm dự án với nhiều nhu cầu, quy mô và độ phức tạp khác nhau, giờ đây chúng tôi sẽ đạt được hàng nghìn điểm. LanTroVision cũng được các doanh nghiệp kinh doanh, tổ chức nhà nước và chính quyền địa phương lựa chọn. Khách hàng biết rằng, khi hợp tác với chúng tôi, họ tin tưởng vào dự án với những bàn tay giàu kinh nghiệm và đáng tin cậy, đồng thời có đội ngũ nhân viên đa ngôn ngữ có trình độ đa dạng.

Những nghề phổ biến tại LanTro Việt Nam

Bạn làm việc tại LanTro Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LanTro Việt Nam

LanTro Việt Nam

Click để đánh giá