Việc làm Công ty TNHH Mai Phương

Cập nhật 29/08/2024 12:00
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Mai Phương
Warehouse Assistant Manager (Tan Binh IP, HCMC)
Công ty TNHH Mai Phương
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Purpose of the position
Acting as a Warehouse Manager as per assignment
Support Senior Manager to manage warehousing as per assignment
Main Duties & Responsibilities
Manage the warehouse team to complete the daily physical operation timely and efficiently.
Daily warehouse management including staff, machinery and warehouse facilities etc.
Ensure all Safety, Security, QHSE, sigma requirements in site are complied.
Close communication with customer service team, customers and related departments to achieve the maximum customer satisfaction and consistent team environment.
Comply with labor codes and requirements of government laws, company, and customers.
Work and carry out stock check process to ensure the inventory accuracy.
Workload planning and productivity improvement, team & skill development
Proactively provide solutions to meet customer demands and provide quotations based on calculation.
Meet the KPI target and provide ideas for Continuous Improvement of layout, process, systems, and innovation.
Ensure profitability target of the site. And implement cost control.
Quality Management implementation & assurance
Ensure the accuracy of daily operation/WHS security and safety;
Training warehouse team according to SOP, monitoring performance and progress.
Fulfill reporting, document requirements as required by management and customers.
Ensure system utilization & development for both WMS and TMS as well as automation - if any
Other tasks assigned if any.
Communications
Maintain/coordinate with all related stakeholders.
Internal - products, warehouse staff, business units,
External - Existing customers, potential customers.
Acting as a Warehouse Manager as per assignment
Support Senior Manager to manage warehousing as per assignment
Manage the warehouse team to complete the daily physical operation timely and efficiently.
Daily warehouse management including staff, machinery and warehouse facilities etc.
Ensure all Safety, Security, QHSE, sigma requirements in site are complied.
Close communication with customer service team, customers and related departments to achieve the maximum customer satisfaction and consistent team environment.
Comply with labor codes and requirements of government laws, company, and customers.
Work and carry out stock check process to ensure the inventory accuracy.
Workload planning and productivity improvement, team & skill development
Proactively provide solutions to meet customer demands and provide quotations based on calculation.
Meet the KPI target and provide ideas for Continuous Improvement of layout, process, systems, and innovation.
Ensure profitability target of the site. And implement cost control.
Quality Management implementation & assurance
Ensure the accuracy of daily operation/WHS security and safety;
Training warehouse team according to SOP, monitoring performance and progress.
Fulfill reporting, document requirements as required by management and customers.
Ensure system utilization & development for both WMS and TMS as well as automation - if any
Other tasks assigned if any.
Maintain/coordinate with all related stakeholders.
Internal - products, warehouse staff, business units,
External - Existing customers, potential customers.Yêu Cầu Công Việc
Experience and Qualifications
University Degree
Proficient in English
Excellent MS Office skills and knowledge in WMS system
Logistics and warehouse management for at least 5 years
Substantial knowledge on operations and people management experience from a big multinational company preferably
Required Skills
Good customer oriented with excellent service etiquette.
Good analytical skills and be solution provider.
Effective skills in using resources to achieve goals and objectives within timeline.
Proactive attitude in solving issuesChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Mai Phương
Công ty TNHH Mai Phương Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường TS13, KCN Tiên Sơn, xã Tương Giang, Thành phố Từ Sơn, Bắc Ninh

Được thành lập từ năm 2004, Công ty Mai Phương - (TNHH) là một công ty có uy tín hàng đầu trong lĩnh vực bao bì tại Việt Nam...

Cho đến nay, Công ty chúng tôi đã sản xuất được nhiều chủng loại sản phẩm trong ngành Nhựa, như: bao bì PE, PP, HDPE, màng PE nông nghiệp; màng PE stretch film; Thanh nhựa uPVC phục vụ ngành xây dựng... với sản lượng trung bình hơn 1.500 tấn/tháng. Chúng tôi hiện đang là đối tác cung cấp các sản phẩm bao bì và màng Pallet cho các công ty với các thương hiệu lớn, như: Diana; PepsiCo Việt Nam‎; Ariston Việt Nam; Sino; Thực phẩm Đức Việt… 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Mai Phương

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Mai Phương? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Mai Phương

Công ty TNHH Mai Phương

Click để đánh giá