Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working in an international context, the OneOps consultant has a very important role in our organization since he/she represents the first level of support. His/her actions will be decisive on the quality of support as he/she usually :
- monitors ITSM tools and guarantees optimal support, particularly for the most critical incidents
- analyzes tickets, performs required actions when the incident / request falls under first level support
- follows-up tickets resolution and escalates when necessary
- performs daily checks on the systems of our customers
- performs various L1 tasks (relaunching a failed backup job, data recovery, account creation, etc...)
- answers phone calls, reports activity and ensures the relay with the next team
He/she will have access to many tools widespread on the market : Service-Now, SAP, Datadog, Veeam, ESET, ...
There are various possibilities of evolution perspectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or equivalent level in Computer Science
- English (TOEIC 650 or higher)
- French speaking
- Working experience in user support (Help Desk) or customer support is a big plus
- Dynamic, fast learner, reliable and proactive
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Lương: 11 Tr - 16 Tr VND
Được thành lập tại TP. Hồ Chí Minh từ năm 2007, Teamwork là một công ty tư vấn của Thụy Sĩ chuyên về ERP SAP.
Công ty con của Teamwork có trụ sở tại các quốc gia khác nhau (Thụy Sĩ, Pháp, Mỹ, Việt Nam, Singapore, Canada, Trung Quốc,…). Chúng tôi liên tục đưa ra các thách thức mới trong lĩnh vực SAP với tầm nhìn tương lai lâu dài.
Review TeamWork Corporate
Tốt(GL)
Các đồng nghiệp rất tốt bụng và tốt bụng. Giúp đỡ lẫn nhau
Công ty tồi