* Generally managing merchandising activities:
- Suppliers’s Contract and Rebates;
- Quality and Hygiene Standards;
- Article Master Data on System;
- MD Sales & Profit & Stock Data management: Annual, monthly, daily plan/result, promotion management
* Suppliers’s contract and rebates management
- New Supplier Registration: checking articles of contract and progress of contract implementation - supplier’s information, payment terms, lead time for delivery, rebates (formal, informal, incentive), rental appendix, etc.
- Monthly: managing rebate settlement on the System: collaborate with Finance and system departments, send Rebate Reports to Suppliers every month
- Yearly: contract renewal management: build & scrap suppliers, rebate target set up, contract & appendix templates preparation (work with the Legal department), check the negotiation result of contract renewal, manage the renewal progress
* Quality and Hygiene standards
- Quality assurance standardization (store, MD, Head office): setting up and following the standard about hygiene & quality for the store, MD, and Head office.
- Product quality papers management: check current and new products' quality papers - follow the expiration date expiration date of quality papers of all products sold at the store.
- Auditing & supporting stores: set up the checklist for stores; support stores to welcome inspection team of government, to solve customer complaints; work with MDs to collect documents for new stores’ selling licenses (alcohol license, manufacturing license)
- Hygiene & quality regulations and information update: update continuously regulations and information relating to hygiene & quality to support MDs and stores to have solutions in time
* Article master data on System management
- Daily: new article registration, article status change, article information update (sales/order unit, B.O.M, VAT tax, etc.), adjust & approve daily purchase orders of MDs
- By post: register promotion on S.A.P & XCOMOS system, promotion analysis report
- New store opening: create an articles list on SAP for new stores
* MD sales, profit, stock data management
- Annual, monthly, daily plan & result management: monthly & daily plan set up, daily sales report, weekly & monthly stock report, monthly result prediction (Business meeting)
* Other Tasks: perform other MD support work
Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Các phòng ban đang tuyển dụng tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Việc làm THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Cập nhật 04/12/2025 16:51
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
EMART HEAD OFFICE_DEPUTY KEY-IN MANAGER
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
40 việc làm
5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Quản lý / Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển:
02/10/2023
Hạn nộp hồ sơ:
02/11/2023
Hình thức:
Nhân viên toàn thời gian
Kinh nghiệm:
5 - 10 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Nam / Nữ
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 2, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Phúc lợi
Thu nhập hấp dẫn, tham gia BHXH, BHYT theo quy định; bảo hiểm sức khỏe-tai nạn 24/7
Thưởng theo chính sách của Công ty
Cơ hội thăng tiến nghề nghiệp
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- Education: Colleague/ University Bachelor in Economics, Business Administration
* Experience:
- Over 5 years of relevant experience: Keyin (MD Support), MD
- Experience in the Retail Industry of more than 2 years managing a team
* Knowledge:
- Strong knowledge of the Retail Industry: merchandising, operation, etc.
- Understanding the retail market
* Skills: Strong management ability; training and coaching skills coming along with time management, working well with data/figures;
* Personality: Honest, self-control, understanding, enthusiastic, flexible & smart
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng trệt, sảnh văn phòng tòa nhà Sadora Homes, số 2 Đường 13, Phường An Lợi Đông , Quận 2, Hồ Chí Minh
Năm 2021, THISO thành lập THISO Retail và cùng với Emart Hàn Quốc ký kết thỏa thuận chuyển nhượng 100% vốn của Emart Việt Nam, thỏa thuận nhượng quyền độc quyền để tiếp quản hoạt động đồng thời tiếp tục triển khai các dự án mở rộng hệ thống siêu thị Emart tại thị trường Việt Nam. Mô hình kinh doanh của THISO Retail được xây dựng trên giá trị cốt lõi là “Giá rẻ hơn – Chất lượng tốt hơn” của thương hiệu Emart.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Những nghề phổ biến tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Bạn làm việc tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Click để đánh giá