Việc làm Upgo Solutions

Cập nhật 08/01/2024 15:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Upgo Solutions
Nhân Viên Kinh Doanh
Upgo Solutions
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô B51/I đường 2E, KCN Vĩnh Lộc, H.Bình Chánh,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Education: College/Bachelor's degree is advantage.
Have 2 to 3 Years working experience in Customer Service Executive, Sales Admin - Support (mandatory field).
Experience in Print Packaging manufacturing line will be advantages.
Able to take work pressure from work.
Fluent in English/Chinese will be advantages
Careful, well - organized, friendly, positive thinking, Hard - Working, responsible
Eager at learning and learning from doing.
Willing to travel.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Upgo Solutions
Upgo Solutions Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
181B Bình Long, P. Bình Hưng Hòa A, Q. Bình Tân

Khi đặt chân vào UPGO, bạn không đơn thuần là nhân viên mà sẽ trở thành một phần của đại gia đình. Cùng làm việc, cùng vui đùa và cùng lăn xả khát khao! Đừng chần chừ nữa, bạn là 1 mảnh ghép còn thiếu mà UPGO đang chờ đợi.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1993

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Bạn làm việc tại Upgo Solutions? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Upgo Solutions

Upgo Solutions

Click để đánh giá