Mô tả công việc
Support the marketing team in daily administrative tasks.
Support generaladministrationtasks.
Assist in planning and executing marketing and advertising promotions across various channels (e.g., social media, web, press releases, offline events).
Collaborate with cross-functional teams within the company.
Undertake ad-hoc projects as required.
Yêu cầu công việc
Undergraduate student studying Marketing, Business Administration, or Public Relations.
Previous experience as a Marketer in student organizations is a plus.
Goodcommunicationskills in both Vietnamese and English.
Strong organizational, negotiation, problem-solving, and analytical skills.
Active, enthusiastic, independent, and a good team player.
Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Availability to work full-time in 06 months.
Quyền lợi được hưởng
Internship allowance
Internationalworking environment
Garmin được thành lập vào năm 1989, có trụ sở chính đặt đại Hoa Kỳ. Garmin là thương hiệu tiên phong trong ngành công nghiệp hàng không với những sản phẩm điều hướng GPS vượt trội gần ba thập kỷ qua. Kể từ đó, các dòng sản phẩm của Garmin được mở rộng để phục vụ toàn diện cho ngành hàng không, hàng hải, và ôtô. Ngày nay, Garmin là tập đoàn nổi tiếng hàng đầu ở thị trường hàng không, hàng hải, ôtô, các hoạt động ngoài trời và luyện tập thể thao. Xây dựng trên hệ sinh thái sản phẩm lành mạnh, kết hợp với thiết kế ấn tượng, chất lượng hoàn hảo, và độ tin cậy cao với mục tiêu mang đến trải nghiệm tuyệt vời cho người dùng, Garmin phấn đấu để trở thành thương hiệu số một dành cho tất cả những ai mong muốn tận hưởng cuộc sống.