Các phòng ban đang tuyển dụng tại GKIM Digital

Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Tài chính - Kế toán

Việc làm GKIM Digital

Cập nhật 07/08/2025 22:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
GKIM Digital
Platform Operation Assistant
GKIM Digital 1.0★
2 đánh giá 13 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 34 - 46 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 17/05/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tower Sarina C, Sala, Dist 2, Ho Chi Minh City

Mô tả công việc

- Collaborate with end users, technical teams, business analysts (BA), Patient Services Specialists (PSS), and other stakeholders to gather and document system requirements, ensuring they align with technical feasibility and business needs.

- Analyze, define, and write technical requirement documents, bridging the gap between end users / clients needs and technical team

- Coordinate with cross-functional teams to manage platform updates, releases, bug fixes, and system enhancements.

- Conduct and oversee UAT to validate system functionality, ensuring new features and fixes meet business and user requirements before deployment.

- Oversee the day-to-day operations of the healthcare product platform, ensuring technical stability, smooth functionality, and adherence to operational protocols.

- Continuously enhance operational processes, leveraging technical expertise to improve efficiency, scalability, and service quality.

- Advocate for a customer-centric approach, ensuring operational decisions prioritize user experience while maintaining technical integrity.

- Plan and deliver training sessions, including technical onboarding for new users and advanced workshops on platform functionalities.

- Act as the primary liaison for clients, addressing system-related requests, technical issues, and troubleshooting inquiries, and effectively communicate these to internal teams.

- Handle inbound customer support calls, webchats, and tickets, providing technical guidance and exceptional service via phone, email, and online platforms.

- Hire, interview, and train new Patient Services Specialists (PSS), ensuring they meet performance expectations and align with company standards

- Evaluate and track PSS performance, Track and improve PSS performance, ensuring KPIs are met.

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree in Business Systems, Business Administration, Computer Science, Information Technology, or a related field.

- 2+ years of experience in platform operations, IT support, or customer service within a software or healthcare-related environment.

- Familiarity with SaaS platforms, digital healthcare products, or enterprise software systems is a plus.

- Fluent in English with excellent verbal and written skills, including presentations and report writing.

- Experience in writing requirement documents, onboarding materials, and technical guidelines for clients and internal teams.

- Demonstrated ability to work independently, with a proactive and driven attitude.

- Strong analytical and problem-solving skills, with a proven track record of process improvements.

- Technical background or experience in the software industry is a strong advantage

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary and Project Bonus, 14th Salary for staffs who stay with us from Year 4
- Personal development and clear career paths
- We have a very nice lounge service all day for staffs

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Văn phòng 02, Tầng 08, Tòa nhà Pearl Plaza, số 561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Chúng tôi là ai?

Chúng tôi cung cấp chiến lược tiếp thị thông minh, được thực hiện bởi phong cách rất sáng tạo…

Graham Kelly, Giám Đốc Sáng Tạo với hơn 20 năm kinh nghiệm về digital marketing. Ông từng là nhà lãnh đạo sáng tạo ở những agency quảng cáo tốt nhất thế giới.

 Chúng tôi cung cấp chiến lược về công nghệ thực hiện các chiến lược kinh doanh của bạn…

 Ian Morrison, Trưởng Giám Đốc Công Nghệ với hơn 20 năm kinh nghiệm. Ông từng là nhà lãnh đạo công nghệ về phát triển game và digital marketing ở những công ty tân tiến nhất thế giới.

 Nhân viên của chúng tôi từ châu Á cho đến châu Âu

Chúng tôi làm gì?

Hiện tại chúng tôi xây dựng games, các ứng dụng trên di động cho các thương hiệu ở châu Á, châu Âu và trên toàn thế giới.


Review GKIM Digital

1.0
2 review

13/05/2020
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Buổi phỏng vấn vô nghĩa vì công ty không phản hồi kết quả

03/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Quy trình tuyển dụng và sa thải tùy tiện, công ty thiếu chuyên nghiệp

Những nghề phổ biến tại GKIM Digital

Bạn làm việc tại GKIM Digital? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GKIM Digital

GKIM Digital

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo