Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This person oversees the handling, managing and developing of regional markets and accounts of Heritage Line (DMC, TO; TA) with the objective to improve the performance of individual accounts markets (number of accounts, guest, booking or turnover). The person can both – strategically and operationally - with a multi-layered approach using different marketing and sales activities online and offline. The person will have to plan activities per market, per account or segment with detailed objectives, strategies, and operational activities (roll out) with the support of sales team members. A very hands-on mentality is required taking ownership of any relevant task to drive business. The Sales Manager (Regional Markets) can maintain and build new relationships, knows the tools to work with the market pro-actively on a forward planned basis and is responsible for the sales and marketing activities falling into his area. She/He can work individually without much supervision and has the confidence to make the right decision based on professional experience and expertise.
- Being responsible for markets and market segments and manage the stakeholders on daily basis as well strategically based on a forward plan inclusive of tailored sales and marketing activities to achieve set targets.
- Personal, continuous account-based and business development management to raise new prospects and develop existing accounts.
- Monitor account performance and develop tailored sales and marketing activities for selected regional resellers.
- Raise business leads on Group or charter basis and pursue until converted.
- Conduct direct sales activities including sales calls, product training, webinars, etc.
- Be able to evaluate own sales activities monthly and present results professionally to supervisor.
- Develop marketing ideas to target the regional market in order to stimulate business (offers, EDM, campaigns, events, etc) and liaise closely with marketing team in regards of its further planning and roll out
- Research and monitor the market (and competitors) to be aware of market trends and news.
- Be a leader and idol in the team and represent Heritage Line as trademark to the market and monitors that the brand exposure in the market is correct and well maintained
- Attend to any other tasks and duty assigned by supervisor.
- Weekly and monthly sales report, adhoc reports (if any)
- Looks for continuous improvements in regards of internal management and organizational processes.
- Takes part in corporate projects to improve the business environment and tech-stack set up.
- Attend training courses / event (if required) to keep up to date with the industry and global trends
- Keep others informed by sharing information
Yêu Cầu Công Việc
- Tertiary studies in Business, Economics, Tourism, Hospitality,
- Good Knowledge of sales and marketing strategy,
- Has knowledge of the regional reseller market and understand the network of international markets and businesses,
- Has a very good understanding of western business benchmarks in terms of quality
- Minimum 3 years working experience in the field of sales or business development, tourism or hospitality preferred
- Very open Mind-set of a sales person: works analytic, conceptual, highly organized, pro-active, decisive
- Is able to understand complex matters and develop constructive solutions.
- Excellent – Written and spoken Vietnamese & English. Second foreign language is an advantage
- Very Good - MS Office (Word, Excel, Outlook, Power point is advantage)
- Very good – Professional Communication (written and spoken)
- A good team worker with an open personality
- Has basic CRM experience is a big plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Heritage Line, được thành lập năm 2009, là nhà điều hành du thuyền độc đáo có trụ sở tại Sài Gòn, Việt Nam. Đối với những vị khách đến từ khắp nơi trên thế giới, chúng tôi cam kết sâu sắc trong việc tạo ra những chuyến đi tinh tế dọc theo những tuyến đường thủy hấp dẫn và mê hoặc nhất ở Đông Nam Á. Chúng tôi mong muốn đảm bảo rằng những trải nghiệm trên hành trình của chúng tôi mang lại những kỷ niệm chân thành, không thể xóa nhòa và tồn tại suốt đời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Là sở hữu tư nhân, chúng tôi nhiệt tình thiết kế, đóng và trang bị các con tàu của mình, làm việc với những bộ óc sáng tạo và các đối tác đóng tàu. Những con tàu sang trọng, mang phong cách cổ điển của chúng tôi là một phần mang tính biểu tượng và không thể thiếu trong sự đánh giá cao cũng như nhiệt huyết của Heritage Line đối với hoạt động du ngoạn trên sông.