This person is in charge of handling, managing and developing accounts and markets of Heritage Line with the goal to improve the future performance of individual accounts or markets in terms of guest and/or turn over volume. The person will work on daily basis but also on a strategic forward level with markets and clients. The person knows how to structure her or his approach in regards of business development and is able to plan and roll out sales and marketing activities to increase periodic turn over.
Being responsible for accounts and marketing to manage those on daily basis as well as plan on forward sales and marketing activities per market and/or account.
Daily account management in regards of sales or product request
Monitor account performance and plan and undertake account-based sales and marketing activities for international reseller as well as DMC partners
Monitor and analyze occupancy and sales performance per product/branch and consider measures to stimulate sales for low booked periods on a forward basis.
Source new accounts in assigned markets and segments by segmented activities.
Be able to plan forward sales activities and roll them out after approval.
Liaise strongly with marketing team regards any marketing opportunity with business partners.
Research and monitor the market (and competitors)
Any duties and tasks assigned by supervisor
Weekly and monthly sales report, adhoc reports (if any)
Identify areas for continual improvement across Sales
Attend training courses / event (if required) to keep up to date with the industry and global trends
Keep others informed by sharing information
Being responsible for accounts and marketing to manage those on daily basis as well as plan on forward sales and marketing activities per market and/or account.
Daily account management in regards of sales or product request
Monitor account performance and plan and undertake account-based sales and marketing activities for international reseller as well as DMC partners
Monitor and analyze occupancy and sales performance per product/branch and consider measures to stimulate sales for low booked periods on a forward basis.
Source new accounts in assigned markets and segments by segmented activities.
Be able to plan forward sales activities and roll them out after approval.
Liaise strongly with marketing team regards any marketing opportunity with business partners.
Research and monitor the market (and competitors)
Any duties and tasks assigned by supervisor
Weekly and monthly sales report, adhoc reports (if any)
Identify areas for continual improvement across Sales
Attend training courses / event (if required) to keep up to date with the industry and global trends
Keep others informed by sharing informationYêu Cầu Công Việc
Tertiary studies in Business, Economics, Tourism, Hospitality,
Knowledge of sales and marketing strategy, international market and businesses, foreign cultures
Minimum 2 years working experience in the field of sales or business development, tourism or hospitality preferred
Very open Mind-set of a sales person: work analytic, conceptual, highly organized, pro-active, decisive
Able to understand complex matters and develop constructive solutions.
Excellent - Written and spoken Vietnamese & English. Second foreign language is an advantage
Very Good - MS Office (Word, Excel, Outlook, Power point is advantage)
Very good - Professional Communication (written and spoken)
A good team worker with an open personalityChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Heritage Line, được thành lập năm 2009, là nhà điều hành du thuyền độc đáo có trụ sở tại Sài Gòn, Việt Nam. Đối với những vị khách đến từ khắp nơi trên thế giới, chúng tôi cam kết sâu sắc trong việc tạo ra những chuyến đi tinh tế dọc theo những tuyến đường thủy hấp dẫn và mê hoặc nhất ở Đông Nam Á. Chúng tôi mong muốn đảm bảo rằng những trải nghiệm trên hành trình của chúng tôi mang lại những kỷ niệm chân thành, không thể xóa nhòa và tồn tại suốt đời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Là sở hữu tư nhân, chúng tôi nhiệt tình thiết kế, đóng và trang bị các con tàu của mình, làm việc với những bộ óc sáng tạo và các đối tác đóng tàu. Những con tàu sang trọng, mang phong cách cổ điển của chúng tôi là một phần mang tính biểu tượng và không thể thiếu trong sự đánh giá cao cũng như nhiệt huyết của Heritage Line đối với hoạt động du ngoạn trên sông.