Việc làm KAO Vietnam Co., Ltd

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
KAO Vietnam Co., Ltd
Marketing Assistant Brand Manager
KAO Vietnam Co., Ltd
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/03/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Business Strategy (incl. mid-term strategy):

  • Create Business Strategy in line with corporate strategic direction
  • Make sure to proceed Business category management (prioritizing among brands should be done if needed) in line with company strategy
  • Deeply understand Company technology, direction and market movement for decision of business strategy"

Brand Strategy:

  • Create & execute Brand strategy by defining offered value, where we are and who target is and who competitors are.
  • Create sales supporting information materials in a year: Akaban
  • Propose BGT (sales, P/L, MK master, MK investment) and implement marketing plan to achieve it with pursuing high ROI"

Product Line Brand Strategy (by channel):

  • Create & execute Brand Category strategy
  • Propose BGT (sales, P/L, MK master, MK investment) and implement product line brand strategy and MKT plan to achieve it with pursuing high ROI"

Marketing Strategy:

  • Create & execute Marketing strategy
  • Build up strategy by analyzing 3C, 4P
  • Create & execute communication plan (IBC) through product, shop-front, ATL and BTL
  • Create BTL ideas including claiming & AW of POSM
  • Create and execute MK campaign
  • Create P/L plan with PD team and well manage it (MI, BP) by price guideline (Normal consumer price, Promotion consumer price, retailer price, retailer margin)
  • Well collaborate with all related departments and business partners to implement strategy effectively and smoothly"

Consumer Understanding:

  • Analyze Brand Power Survey
  • Conduct research for understanding consumers if needed with Japan Business Unit (BU) and PD

TCR contribution:

  • Initiate and promote plan to contribute to company profit through TCR idea

Coaching:

  • Coach other Brand members (Subordinates)

Paper work:

  • Do paper work related to many things

Other:

  • Do assignment from direct superior

Yêu Cầu Công Việc

Education:

  • At least Bachelor’s Degree, a certain level of English skill                                   

Job-related experience:

  • At least 3 years engaged in brand management, having experience of working in Mom & Baby category is a plus                                                                       

Specific knowledge:    

  • Skilled in creation and execution of marketing strategy                          

Business understanding:

  • Good knowledge of brand in charge, Consumers and Competitors    

Other requirements:     

  • Communication skills, deliver presentations       

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

KAO Vietnam Co., Ltd
KAO Vietnam Co., Ltd Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 10.1-10.2, tòa nhà E-town 2, 364 Cộng Hòa, P.13, Q. Tân Bình, TP.HCM

KAO Vietnam Co., Ltd Là công ty 100% vốn của Tập đoàn Kao - Nhật Bản, được thành lập từ ngày 29/11/1995, chuyên kinh doanh trong lĩnh vực FMCG với các sản phẩm chăm sóc da (Bioré), sản phẩm khăn ăn (Laurier), bỉm trẻ em (Merries) và sản phẩm tẩy rửa (Attack). Vui lòng tham khảo thêm chi tiết tại website: www.kao.com/vn

Những nghề phổ biến tại KAO Vietnam Co., Ltd

Bạn làm việc tại KAO Vietnam Co., Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KAO Vietnam Co., Ltd

KAO Vietnam Co., Ltd

Click để đánh giá