Việc làm Nautilus Food

Cập nhật 21/09/2024 15:24
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Nautilus Food (Vietnam)/Member of Pataya Food Group
Product Manager
Nautilus Food
8 việc làm 121 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Be responsible for the coverage activities plan, display activities plan, outstanding visibility activities plan at targeted outlets and channels for Canned Foods/ Pet Foods/ Foods Category. Responsible for implementing the distribution & display plan to achieve the following goals: coverage (wide & deep), presence (number of shops & quality presence – space share) for current products & new project.

2. Formulate specific brand strategies and business/marketing plans consistent with overall category strategies

3. Develop the channel trade promotions for different types of Canned Foods/Pet Foods/Foods Category, channel as business strategy and approved budget. Develop promotions of Foods products, distribution channels, and customers according to the marketing & sale strategy according to the allocated budget.

4. Coordinate and motivate the parties concerned for smooth and effective execution of the planned marketing program within the set deadline

5. Monitor the market with the specific attention on product’s distribution, display, off-take, pricing, product’s condition, to propose appropriate corrective measures

6. Keep up with the economical market situation and competitive activities and propose proper counter action activities if necessary

7. Initiate concept development for new products and continuously identify market opportunities and propose new product development within the company’s objectives & resources, to serve the market need

8. Monitor progress in product launches; identify task success, program setbacks and failures, capture learning for future improvements

9. Work in liaison with advertising agency for proper development of advertising strategy and effectively plan and execute advertising program to achieve the marketing objectives

10. Be conscious of company and division expense and cost, and try to optimize all kinds of expenditures

11. Propose the product cost saving whenever the opportunity arises

12. Effectively plan the production requirement and the consequent optimum inventory level

13. Do the Sales forecast and channel activities to reach the business objectives. Develop sales forecasts based on market demand, Marketing & sale sales support plan, company revenue goals.
14. Prepare the Trade show, Distributor conference, Trade & channel events. Prepare conferences, sales points, sales support tools in new launch projects.

Yêu Cầu Công Việc

1. Degree in Marketing / Business Adminitration / Advertising or related field.

2. At least 7-10 years’ experience in marketing or related field (FMCG is preferable)

3. Preferably from a multinational organization (regional or global presence)

4. Good creative, interpersonal, negotiation, and compromising skills

5. Good planning and management skill.

6. Good analytical, problem-solving skills

7. Good knowledge of written and spoken English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 3E/10 Đường Phổ Quang, Phường 2, Quận Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 50
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Nautilus Food (Vietnam)/Member of Pataya Food Group
Nautilus Food Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
3E/10 đường Phổ Quang, phường 2 quận Tân Bình

Pataya Food Industries Limited được thành lập vào năm 1979 trên nguyên tắc 'chất lượng ổn định đảm bảo thành công'. Sự cống hiến của công ty để đạt được chất lượng cao được thể hiện rõ ở mọi giai đoạn của quá trình sản xuất và có thể được đánh giá đầy đủ trong các sản phẩm của mình. Cam kết về chất lượng này đã được quốc tế công nhận. Chúng tôi có bốn trung tâm tiếp thị ở Thái Lan, Việt Nam, Pháp và Trung Quốc. Đây là những kênh phân phối chính cho thương hiệu ‘Nautilus’ của công ty. Các trung tâm tiếp thị của chúng tôi được hỗ trợ hoàn toàn bởi các nhà máy sản xuất của chúng tôi ở Thái Lan và Việt Nam. Ngoài thương hiệu của chúng tôi; Nautilus, Sea Crown, Mongkut Talay và Lilly, hoạt động kinh doanh OEM của chúng tôi cũng đã phát triển để cung cấp chất lượng sản phẩm tốt nhất. Khách hàng của chúng tôi đại diện cho những thương hiệu tốt nhất và dễ nhận biết nhất ở mỗi thị trường mà chúng tôi cung cấp sản phẩm. Chúng tôi tự hào được liên kết với họ. 

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du Lịch

Lịch sử thành lập

  • Công ty Nautilus Food Việt Nam được thành lập từ năm 2003, là thành viên của Pataya Food Group – tập đoàn chủ quản tại Thái Lan (1979).

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là không ngừng sáng tạo và đem những sản phẩm chất lượng đến người tiêu dùng. Mỗi sản phẩm làm ra luôn phải đảm bảo chất lượng, uy tín. Vì chúng tôi luôn tâm đắc, chỉ có sự tận lực, tận tâm mới thật sự mang lại sự phát triển và bền vững. Nautilus luôn nhận thức được sứ mệnh mang những nguồn thực phẩm tốt nhất đến với mỗi con người Việt Nam

Những nghề phổ biến tại Nautilus Food

Bạn làm việc tại Nautilus Food? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nautilus Food

Nautilus Food

Click để đánh giá