Amann

Quảng Nam
1.000 - 5.000 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Amann

Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Amann

Cập nhật 26/07/2025 21:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Amann (Vietnam) Co., Ltd.
Customer Service Executive | Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng
Amann
64 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Đà Nẵng
I. Objective of the function:
• Responsible for handling customer orders and requests for customers in the North
• Support CS/Sales Team to deliver the highest possible standard of services to achieve agreed delivery target
• Report directly to Customer Service Manager
II. Main responsibilities:
• Proceed color development (CDE creation) & customer's orders in Amann system
• Respond and ensure customer enquiries and requests are addressed timely
• Coordinate with sales team, other internal teams and suppliers to ensure the product quality and services are met with customers' requirements
• Handle customer complaints (including create the complaint into QDA system) according to Amann procedures and service standard
• Proactively communicate with customers to update about orders and development status
• Proactively share among the teams Sales, Planning, Operations about customer requirements to maintain customer service level
• Proactively share among the team about new initiatives, new developments and products requirement, issues for improve team performance
• Assist and back up other team members and provide supports and report to Manager
• Conduct CS performance reports, customer service level reports and customer surveys as per assignments
• Perform other duties as assigned• University graduated.
• Good at English
• Proficient in Microsoft Office
• Experienced with SAP systems is advantageous
• Experienced in CS field within related industries preferred
• Ability to work independently and take initiative
• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively
• Good telephone communication skills
• Be careful, honest, organized and positive thinkingThưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Nghỉ phép có lương
Annual leave 12 days/ year
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tam Thắng, Tam Kỳ, Quảng Nam

AMANN là một trong những nhà sản xuất hàng đầu thế giới về chỉ khâu, chỉ thêu và Sợi thông minh chất lượng cao. Từ chỉ may thông dụng đến các loại sợi đặc biệt có tính kỹ thuật cao: chúng tôi cung cấp nhiều loại sợi cho nhiều ứng dụng.

Hơn 2.600 nhân viên AMANN tại hơn 100 quốc gia trên toàn thế giới làm việc để mang lại thành công. Chỉ may và chỉ thêu AMANN được sản xuất độc quyền tại các cơ sở sản xuất của chúng tôi ở Châu Âu và Châu Á. Điều này đảm bảo cơ sở cho sự linh hoạt tối đa và sự gần gũi với khách hàng.

Trụ sở chính của chúng tôi, Amann & Söhne GmbH & Co. KG, nằm gần Stuttgart ở Bönnigheim, Đức. Ban quản lý bao gồm Wolfgang Findeis, Arved Westerkamp, Peter Morgalla và Ivo Herzog(COO).


Những nghề phổ biến tại Amann

Bạn làm việc tại Amann? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Amann

Amann

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo