![American Airlines Cargo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)
Mô tả công việc
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Provides input for Front Office meetings.
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/ features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points and Accor Plus.
• Supervise front office operations during assigned shift including:
o Maintenance of guest information
o Maintenance of information about local events
o Compile occupancy statistics
o Supervise the use of he public address system
o Supervise group bookings
o Assisting with serious complaints with immediate report to the manager on duty
• Supervise cashiering activities during shift including:
o Cash handling and banking procedure
o Dealing with irregular payments
o Instructing staff in credit policies and facilities
o Instructing staff in cash security procedures
o Carry out debtor control
o Prepare reports
o Supervise the cashiering system
• Conversant with emergency evacuation and fire procedures
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Perform any other task assigned based on Movenpick resort Phan Thiet needs or requirements.
Quyền lợi được hưởng
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 1 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
- Problem solving and organizational abilities
- Ability to work independently and teamwork.
- Must be fluent in English.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo
- Residence documentary
- Notaried ID Card
- Health check
- Criminal Record
![American Airlines Cargo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)
Chúng tôi là văn phòng đại diện của American Airlines từ năm 2006. Chúng tôi có một lịch sử đáng tự hào về sự đổi mới, tầm nhìn và kinh nghiệm, điều này đã mang lại cho chúng tôi một danh tiếng vô song trong ngành vận tải hàng không.
Tại American Airlines Cargo, chúng tôi mang theo truyền thống đáng tự hào về sự đổi mới, niềm tự hào và kinh nghiệm. Trên thực tế, chúng ta có thể theo dõi dòng dõi của mình trở lại một hiệp hội các công ty vận tải hàng không đã sáp nhập để trở thành American Airways, tiền thân trực tiếp của American Airlines. Hàng hóa đầu tiên được vận chuyển bởi người tiền nhiệm của chúng tôi là một tuyến đường hợp đồng thư từ Chicago, Illinois, đến St. Louis, Missouri.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành, cộng đồng.
Bạn làm việc tại American Airlines Cargo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)