![American Airlines Cargo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
The Purpose of Your Role:
Our service allows doctors and health professionals to make their processes more efficient and productive, to improve the customer experience and strengthen partnerships. We make it easy for patients to gain access to health services through online appointment scheduling, video consultation hours and the digital creation of prescriptions. Then, patients can purchase health support products and goods from E-commerce partners.
A Customer Services for Care/Commerce platform is responsible for our customer satisfaction (Hospitals, Healthcare Clinics, Doctors, Experts or Patients) with the high UX platform & Patient 5 Star Service Standard.
As an externally facing team member you are central to bringing the Hello Health Group Vision and Mission to life, acting as a role model for the company values to inspire the highest level of commitment to the company’s vision, mission, purpose, and commercial ambitions, in alignment with Hello Health Group strategy.
The CS will report to a Line Manager and abide by guidelines, receive training & execute processes to ensure delivery of great customer service across the board.
Your Key Responsibilities:
Be the key customer point of contact for queries relating to the platform, technology and customer experience. Developing and maintaining strong relationships with all customers.
Payment reconciliation, request payment/invoice issuance or revenue collection on time as SOP requirement and administation Contract s’ status (delivery to partners, signing process, storage status);
Follow up and ensure a timeline to deliver articles reviews, booking care, and orders on time.
Work internally across teams such as marketing, content & product to ensure your customers have a great experience and find success through using the Care platform.
Actively respond to customer support requests daily and work with SOPs, processes and best practices to constantly improve performance and customer satisfaction. Working to minimise customer churn.
Collect, consolidate and communicate customer feedback internally to enable improvements to the product, service suite & value proposition presented to partners.
Key Performance Indicators:
Customer Satisfaction (NPS).
Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard
Payment reconciliation on time as SOP requirement
Yêu Cầu Công Việc
Who We Want
1-2 years of Customer Services management experience, healthcare space’s knowledge and working with Clinics/Doctors experience is preferred.
Excellent emotional intelligence with strong problem solving skills. The ability to understand, listen & empathise with customers to be able to translate their problems into solutions in a timely and efficient manner.
Experience working closely with B2B customers for technology products & in the healthcare space is a plus. All experience that is customer facing is of value though.
Good speaking and writing skills in English
High level of professionalism and diligence
Able to reach across cultural and social boundaries to bring teams together
Work efficiently and have a proven ability to meet deadlines
Key Performance Indicators:
Customer Satisfaction (NPS).
Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard
Payment reconciliation on time as SOP requirement
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
![American Airlines Cargo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)
Chúng tôi là văn phòng đại diện của American Airlines từ năm 2006. Chúng tôi có một lịch sử đáng tự hào về sự đổi mới, tầm nhìn và kinh nghiệm, điều này đã mang lại cho chúng tôi một danh tiếng vô song trong ngành vận tải hàng không.
Tại American Airlines Cargo, chúng tôi mang theo truyền thống đáng tự hào về sự đổi mới, niềm tự hào và kinh nghiệm. Trên thực tế, chúng ta có thể theo dõi dòng dõi của mình trở lại một hiệp hội các công ty vận tải hàng không đã sáp nhập để trở thành American Airways, tiền thân trực tiếp của American Airlines. Hàng hóa đầu tiên được vận chuyển bởi người tiền nhiệm của chúng tôi là một tuyến đường hợp đồng thư từ Chicago, Illinois, đến St. Louis, Missouri.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành, cộng đồng.
Bạn làm việc tại American Airlines Cargo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)