Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities
- Represen EY Airline to recieve booking from customers.
- Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
- Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
- Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
- Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
- Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in “ready for carriage” condition.
- Compliance with Principle’ Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
- AWB stock control.
- Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
- Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
- Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
- Perform other duties as assigned.
- Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Fresher/newly-graduate or 1 year of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
- Good in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn
Benefits
- Competitive salary and benefits package
- Opportunity to extend labor contract base on the business situation
- Opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment
- Opportunity for professional growth and development
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là văn phòng đại diện của American Airlines từ năm 2006. Chúng tôi có một lịch sử đáng tự hào về sự đổi mới, tầm nhìn và kinh nghiệm, điều này đã mang lại cho chúng tôi một danh tiếng vô song trong ngành vận tải hàng không.
Tại American Airlines Cargo, chúng tôi mang theo truyền thống đáng tự hào về sự đổi mới, niềm tự hào và kinh nghiệm. Trên thực tế, chúng ta có thể theo dõi dòng dõi của mình trở lại một hiệp hội các công ty vận tải hàng không đã sáp nhập để trở thành American Airways, tiền thân trực tiếp của American Airlines. Hàng hóa đầu tiên được vận chuyển bởi người tiền nhiệm của chúng tôi là một tuyến đường hợp đồng thư từ Chicago, Illinois, đến St. Louis, Missouri.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành, cộng đồng.