![American Airlines Cargo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)
Mô tả công việc
Handle Customer Service activities
- Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
- Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
- Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)
Office Tenant Event
- Make a plan and organize office Tenant Events
- Prepare gift to welcome new tenant or on holiday
Control Office Expenses and Purchasing jobs
- Make Plan and Control Budget for Office and WF
- Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
- Process vendor selection
Parking Registration
- Explain clearly parking registration procedure for customer
- Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
- Coordinate with LCH team to issue Parking Card
Office Parking Revenue
- Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
- Make the Office Parking Revenue Report.
- Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt
Processing Construction Renovation Project and Build to suit office
- Make a plan for renovation projects and request Budget.
- Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
- Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
- Handle problems caused by construction affecting customers
- Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues
Yêu cầu công việc
- English (Reading, Writing: advance level up, Speaking and Listening: intermediate level up, or above IELTS 6.0)
- Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
- At least 2 years of experience in customer service and operations support
- Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or a related field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
![American Airlines Cargo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)
Chúng tôi là văn phòng đại diện của American Airlines từ năm 2006. Chúng tôi có một lịch sử đáng tự hào về sự đổi mới, tầm nhìn và kinh nghiệm, điều này đã mang lại cho chúng tôi một danh tiếng vô song trong ngành vận tải hàng không.
Tại American Airlines Cargo, chúng tôi mang theo truyền thống đáng tự hào về sự đổi mới, niềm tự hào và kinh nghiệm. Trên thực tế, chúng ta có thể theo dõi dòng dõi của mình trở lại một hiệp hội các công ty vận tải hàng không đã sáp nhập để trở thành American Airways, tiền thân trực tiếp của American Airlines. Hàng hóa đầu tiên được vận chuyển bởi người tiền nhiệm của chúng tôi là một tuyến đường hợp đồng thư từ Chicago, Illinois, đến St. Louis, Missouri.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành, cộng đồng.
Bạn làm việc tại American Airlines Cargo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo American Airlines Cargo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-70-1699364871.png)