Việc làm American Airlines Cargo

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
American Airlines Cargo
CUSTOMER SERVICE STAFF (Shuttle bus from HCM - Bien Hoa - Ba Ria)
American Airlines Cargo
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
Process order entries in the ERP system, and ensure these entries are accurate.
Prepare shipping documents, proceed with freight booking, and liaise with MPL, production, warehouse, customs, and forwarders to ensure delivery of outgoing shipments is picked up on time.
Send invoices or other bills to customers and track receivables timely. Write off invoice in ERP based on received payment.
Communicate with customers for shipping schedules, forecasts, and any other demand or emergency.
Pass customer demand to the MPL department timely and accurately, make sure they fully understand, and input into production plan correctly.
Maintain different kinds of reports and records.
Monitor production status by checking system reports and communicating with MPL, and Production, to ensure customer customer-requested shipping plans can be achieved.
Assist in the investigation of customer complaints, and handle return and exchange.
Attend CFT meetings, understand meeting subjects, and take action according to meeting minutes.
Process order entries in the ERP system, and ensure these entries are accurate.
Prepare shipping documents, proceed with freight booking, and liaise with MPL, production, warehouse, customs, and forwarders to ensure delivery of outgoing shipments is picked up on time.
Send invoices or other bills to customers and track receivables timely. Write off invoice in ERP based on received payment.
Communicate with customers for shipping schedules, forecasts, and any other demand or emergency.
Pass customer demand to the MPL department timely and accurately, make sure they fully understand, and input into production plan correctly.
Maintain different kinds of reports and records.
Monitor production status by checking system reports and communicating with MPL, and Production, to ensure customer customer-requested shipping plans can be achieved.
Assist in the investigation of customer complaints, and handle return and exchange.
Attend CFT meetings, understand meeting subjects, and take action according to meeting minutes.Yêu Cầu Công Việc
Good command of English reading, writing, and listening, speaking.
5- 7 years or above Experience in customer service/logistics for the manufacturing company
Experience in working with ERP
Proficiency in MS Office Products (Word, Excel, PowerPoint).
Work experience in an international company or organization is preferable.
Strong mindset for planning
Strong system trackingChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

American Airlines Cargo
American Airlines Cargo Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
37 Lầu 1, Trần Quốc Hoàn, Phường 4, Quận Tân Bình, TPHCM

Chúng tôi là văn phòng đại diện của American Airlines từ năm 2006. Chúng tôi có một lịch sử đáng tự hào về sự đổi mới, tầm nhìn và kinh nghiệm, điều này đã mang lại cho chúng tôi một danh tiếng vô song trong ngành vận tải hàng không.
Tại American Airlines Cargo, chúng tôi mang theo truyền thống đáng tự hào về sự đổi mới, niềm tự hào và kinh nghiệm. Trên thực tế, chúng ta có thể theo dõi dòng dõi của mình trở lại một hiệp hội các công ty vận tải hàng không đã sáp nhập để trở thành American Airways, tiền thân trực tiếp của American Airlines. Hàng hóa đầu tiên được vận chuyển bởi người tiền nhiệm của chúng tôi là một tuyến đường hợp đồng thư từ Chicago, Illinois, đến St. Louis, Missouri.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành, cộng đồng.

Bạn làm việc tại American Airlines Cargo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo American Airlines Cargo

American Airlines Cargo

Click để đánh giá