Các phòng ban đang tuyển dụng tại Ascenda Loyalty

Hành chính
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm Ascenda Loyalty

Cập nhật 09/06/2025 17:01
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Ascenda Loyalty
Software Engineer II, TransferConnect
Ascenda Loyalty 5.0★
1 đánh giá 20 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 18/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Nice to Meet You! We are Ascenda

Ascenda provides the rewards infrastructure for leading financial services brands across the world.Our clients include the world's largest banks, top tier card issuers and fintechs who utilise our rewards infrastructure to power their earn & burn rewards programs. These include American Express, CapitalOne, HSBC, Brex, Virgin Money, SMBC, ICBC, Bradesco, ANZ, HDFC and Top 10 financial services brands in many other countries.With a best-in-class technology suite and the world's broadest rewards content marketplace, we are the engine behind winning premium rewards propositions for financial services all around the globe.Our clients are spread across continents, and we serve over 1 billion customers globally. No matter where you are in the world, you'll recognize our footprint!We believe that nothing should stand in the way of companies who strive to drive growth via compelling and effortless rewards propositions that their customers love.Welcome to the future of customer growth. Join us as we shape the future of rewards in financial services!

About Transfer Connect

TransferConnect is our platform to convert loyalty points to airline miles and hotel points. We work with most of the premium hotel and airline programs around the world to enable these transfers. Hundreds of companies, from the world's largest banks to the most ambitious fintechs, use TransferConnect to process and handle customer points each and fulfillments; making it a core part of our business and significant revenue driver. Our mission is to maximize the value and utility that our millions of members can gain from their rewards while maintaining the highest standards of system reliability.

About The Role

We're looking for someone who's excited to jump in and get your hands dirty with our team members to help us deliver the largest most scalable set of transfer APIs for our clients globally. We'll build the next generation of loyalty currency services such as cashback & carbon credits together. Your work will enable new types of businesses to run on our platform, at greater scale, while maintaining an extremely high bar for reliability, usability and operations.

What You’ll Be Doing

  • Contribute to building and enhancing Ascenda’s products and services, helping scale them to support our growing client base.
  • Deliver high-quality, reliable, and maintainable code across backend systems.
  • Participate in the design and development of APIs and backend services with guidance from senior engineers.
  • Take ownership of well-scoped problems, collaborating with cross-functional teams (e.g. Project, Product, Partnerships) to understand requirements and build robust solutions.
  • Participate in technical discussions, code reviews, and ongoing improvement of engineering best practices.
  • Learn and grow in both domain knowledge and technical breadth, with mentorship and support from more experienced teammates.
  • Contribute to client integrations and support technical implementations as part of a delivery squad.

What We're Looking For

  • Solid technical foundation and experience in building backend systems, ideally with some exposure to distributed systems, cloud environments, and database design.
  • Familiarity with Ruby (or strong interest to learn), and sound understanding of software engineering fundamentals.
  • Strong communication and collaboration skills, with an eagerness to work closely with engineers and non-engineers alike.
  • 2–5 years of relevant software development experience.
  • A growth mindset and eagerness to take on new challenges.
  • Desire to contribute to a strong engineering culture, and an interest in mentoring peers as you grow.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Ascenda Loyalty
Ascenda Loyalty Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 5, ngõ 511, phố Kim Mã, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Đề xuất lòng trung thành mạnh mẽ cho các dịch vụ tài chính và thương hiệu du lịch trên toàn cầu.

Chúng tôi tin rằng không có gì có thể cản trở các công ty mong muốn mang lại những khoảnh khắc đặc biệt cho khách hàng của mình. Đó là lý do tại sao các giải pháp khách hàng thân thiết của chúng tôi rất đơn giản, dễ triển khai và mang lại giá trị đặc biệt. Trong thế giới phần mềm doanh nghiệp ngày càng phức tạp, chúng tôi loại bỏ những ồn ào và áp dụng cách tiếp cận mới mẻ, thiết thực để mang lại sự hài lòng cho khách hàng.


Review Ascenda Loyalty

5.0
1 review

24/02/2025
Thực tập sinh lập trình tại Hồ Chí Minh

Phỏng vấn cơ bản tại Ascenda Loyalty

Những nghề phổ biến tại Ascenda Loyalty

Bạn làm việc tại Ascenda Loyalty? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ascenda Loyalty

Ascenda Loyalty

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo