Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
• Prepare annual Marketing Plan of assigned product portfolio that defines the relevant market environment and strategic marketing direction, manage the approved promotion budget to achieve the approved sales and profit targets.
• Prepare annual sales forecast of the assigned brands and implement the various marketing activities to drive attainment the sales target within approved promotions budget.
• Determine the price level of assigned product/product group and recommend price adjustments due to internal/external factors.
• Review and recommend product portfolio initiatives to include product development and product launches.
• Plan and oversee the implementation of promotional programs to support brand and sales objectives.
• Provide Sales force with the required product knowledge training and equip them with the necessary tools to effectively perform their selling function.
• Design market research projects to assess customer attitudes to the current product range and new product introductions.
• Responsible for reviewing product data to ensure that the field force is kept up to date on new developments regarding the companies or competitors products.
• Build up good relationship with KOLs
• Cooperate field force to prepare for the hospital Tender & centralize Tender approach
Yêu Cầu Công Việc
• Working experience in a multi-national pharmaceutical company is advantageous
• Computer literacy
• English proficiency
• Result oriented
• Time management and daily tasks priority skills
• Able to work under high pressure
• Proactive, self-motivated and responsible for the tasks assigned
• Teamwork spirit
• Planning and organizing skills
• Willing to travel if any
Công ty TNHH B. Braun Việt Nam được thành lập tại Việt Nam năm 1992, kế thừa hơn 175 năm kinh nghiệm tiên phong và sáng tạo không ngừng trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe trên toàn thế giới từ công ty mẹ - B. Braun Melsungen A.G. Là công ty hàng đầu trong ngành dược phẩm và thiết bị y tế, cùng với hơn 60 văn phòng đại diện, chi nhánh trên toàn cầu, B. Braun Việt Nam cung cấp đa dạng các dòng sản phẩm như thuốc gây mê, gây tê, thuốc điều trị, dịch truyền tĩnh mạch, dụng cụ phẫu thuật, các thiết bị y tế… cũng như cung cấp các dịch vụ chăm sóc sức khỏe khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1992
Mission
“Sharing Expertise” - “Chia sẻ bí quyết” là nguyên tắc thành công của B. Braun. B. Braun cam kết việc trao đổi thông tin và kinh nghiệm không chỉ diễn ra trong nội bộ công ty mà quan trọng hơn cả là đối với các khách hàng của mình.