Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CQA Engineer - Work at Dong Nai
BL LEATHER BANK
1 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
28/10/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
3 - 7 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
BL LEATHER BANK
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
đường d1, kcn suối tre, long khánh, đồng nai, Tỉnh Đồng Nai, Vietnam
Là công ty của Hàn Quốc chuyên sản xuất các mặt hàng ba lô, bóp, ví, túi xách
Thành lập năm 1994 tại Seul Hàn Quốc
Năm 2006: Thành lập xưởng đầu tiên ở TP HCM ( xưởng ví )
Năm 2010: Thành lập xưởng thứ 2 ở TP HCM ( xưởng túi xách )
Năm 2015: Thành lập chi nhánh tại TX Long khánh , Đồng Nai : bao gồm cả 2 xưởng : ví và túi xách
Bạn làm việc tại BL LEATHER BANK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BL LEATHER BANK
Click để đánh giá