Mô tả công việc
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, copying).
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts).
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Support Sales & Marketing Manager in creating campaigns, marketing materials (e.g., brochures, promotional materials).
- Enter, retrieve, reconcile, and verify information (e.g., commissions, leads, third parties) in software involved in the sales process.
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants, special events).
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
- Take part in high quality customer journey of the hotel.
- Maintain a directory and inventory of sales support materials, ensuring all resources are current and accurate, and coordinate the creation of new materials as needed.
- Take dictation of correspondence as required.
- Perform any other duties as assigned by the management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and package
- 12 days annual leave; 5 working days / week, 2 days off; 8.5 hours/day including 30 minutes meal break
- Shift meal in staff canteen
- Employee training and development programs
- Exclusive employee program within Fusion Hotel Group.
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 - 2 year related experience or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills in English & Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
Please send you CV to career.frdn "at" fusionhotelgroup.com
Bright Can-Achieve, còn được gọi là Can-Achieve, là nhà cung cấp dịch vụ giáo dục hàng đầu. Được thành lập vào năm 2008, nó đã phát triển thành công ty hàng đầu trên khắp Trung Quốc và Khu vực Châu Á cung cấp các giải pháp tuyển dụng quốc tế chiến lược cho các tổ chức giáo dục. Can-Achieve đã thiết lập một mạng lưới phức tạp gồm hơn 6.000 đối tác đại lý đang hoạt động để giúp các trường cao đẳng, đại học, trung học và các chương trình ngôn ngữ thu hút sinh viên chất lượng cao từ khắp nơi trên thế giới. Phục vụ hơn 3.000 cơ sở giáo dục từ Hoa Kỳ, Anh, Canada, Úc và New Zealand, cũng như các trường đại học và trường học ở Châu Âu và Châu Á, Can-Achieve đã đạt được danh tiếng xuất sắc về việc mang lại kết quả. Lực lượng lao động của chúng tôi gồm hơn 300 chuyên gia giáo dục quốc tế cam kết cung cấp trải nghiệm đặc biệt cho khách hàng.