Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
Distributor Performance Management:
- Oversee the management of key distributors in the respective area to ensure progress to the agreed strategic direction.
- Facilitate the development of a 3-month demand planning for the responsible area.
- Effectively manage the credit risk allocated for the respective area.
- Lead the area team and trade partners to achieve assigned targets, including volume, distribution, etc. at the area level.
Leadership:
- Provide coaching and guidance to the Sales Supervisor team.
- Foster an effective and efficient team through on-the-job training, motivation, and staff development to achieve a competitive edge.
- Implement a standardized evaluation process for the team within the area.
- Ensure Sales Supervisors and Sales Representatives are well-trained and aligned with the company's mission.
Relationship:
- Collaborate closely with the Business Development & Trade Deployment team to develop the area's operational plan and ensure the execution of brand programmes according to the plan.
- Foster and maintain strong business relationships with target trade partners, including Distributors, Retailers within the area.
- Cultivate a working relationship with internal partners such as Trade Marketing Information, and Distribution Development to ensure alignment and cooperation.
Innovation:
- Drive innovation in the development of trade programmes to maintain a competitive advantage in the respective area.
- Encourage the area team to actively gather innovative ideas from customers and consumers.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Preferably University Degree & minimum diploma holder
Experience: Preferably not less than 5 year’s experience in FMCG category from Sales Supervisor position and above.
Language: Minimum English B Level, Vietnamese fluent
Tại BAT, chúng tôi cam kết thực hiện Mục đích tạo ra một Ngày mai Tốt đẹp hơn. Đây chính là động lực thúc đẩy con người và niềm đam mê đổi mới của chúng tôi. Hãy xem bạn có thể làm được gì tại BAT.
• Nhà tuyển dụng hàng đầu toàn cầu với 53.000 người BAT trên hơn 180 thị trường
• Thương hiệu được bán tại hơn 200 thị trường, sản xuất tại 44 nhà máy ở 42 quốc gia
• Các Trung tâm Công nghệ mới thành lập xây dựng năng lực đổi mới đẳng cấp thế giới tại 4 địa điểm chiến lược
• Người dẫn đầu về sự đa dạng trên tờ Financial Times và người chiến thắng Thực hành tốt nhất trong Ngày Quốc tế Phụ nữ
• Đạt giải thưởng Seal – một trong 50 công ty bền vững nhất
THUỘC VỀ, ĐẠT ĐƯỢC, CÙNG NHAU
Sự hợp tác, đa dạng và làm việc theo nhóm là nền tảng cho mọi việc chúng tôi làm tại BAT. Chúng tôi biết rằng việc cộng tác với các đồng nghiệp có nền tảng khác nhau là điều khiến chúng tôi mạnh mẽ hơn và chuẩn bị tốt nhất để đáp ứng các mục tiêu kinh doanh của mình. Hãy đến mang lại sự khác biệt của bạn!