Mô tả công việc
- Market understanding and market access planning
- Implement sales & marketing activities
- Customer engagement, building and maintaining KOLs
- Ensure operational goals and financial targets are being met regularly
- Manage forecast sale out process
- Defining Customer Segmentation, market mapping and product alignment to market segments
- Focus on clinical uses, education and improving customer workflows
- Develop, maintain and deliver applications-focused training on the equipment and accessories
- Apply product and clinical knowledge to troubleshoot and resolve customer issues where needed
- Expert knowledge of product's features, benefits, product application, diagnostics and treatment procedure through training programs
- Knowledge and understanding of competitive products
- Product and solution presentation for customers
- Product training for customers
- To be involved in planning and execution of marketing and promotional activities such as exhibitions, workshops, seminars etc
- Reporting on market intelligence data with market size, market share of SUR equipment
- To be fully responsible for the preparation of bids for major tenders/projects in your territory
Yêu cầu công việc
Bachelor's Degree in business administration, Biomedical, Marketing, Pharma or related fields
Experience
- 1-3 years' experience in sales and application, preferably in medical device industry
- Knowledge of the medical ophthalmology industry is priority
- Analytical skills are necessary to evaluate market trends, customer feedback, and other data to make informed decisions about product development and marketing
Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication skills
- Good team player
- Sense of accountability and strong work ethic
- Strong customer focus and excellent presentation skills
- Good command of spoken and written English
Quyền lợi được hưởng
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company's performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công ty Cổ phần Alpha Express Việt Nam (Alpha Express Company) thành lập năm 2003 với trụ sở chính ở TP Hồ Chí Minh, hoạt động chuyên nghiệp trong lĩnh vực logistics, chuyển phát nhanh hàng hóa trong nước và quốc tế. Vào ngày 01/11/2008, Công ty thành lập chi nhánh tại Hà Nội và tiếp tục mở rộng mạng lưới khắp 63 tỉnh thành trên cả nước. Từ đó đến nay, sau hơn 15 năm liên tục hoạt động, Alpha Express đã có mạng lưới giao dịch trải rộng khắp 63 tỉnh thành cả nước, hoạt động tập trung, chuyên nghiệp trong lĩnh vực chuyển phát thư từ, chứng chỉ, hàng hóa nội địa và quốc tế, đặc biệt là các tuyến Việt Nam - Đài Loan, Malaysia, Singapore, Hongkong và nhiều nước Châu Á khác.
Alpha Express vinh dự là đại diện độc quyền của Dpex- hãng chuyển phát quốc tế chuyên tuyến Châu Á. Ngoài ra, chúng tôi còn là đối tác chiến lược tại Việt Nam của những đơn vị logistics lớn khác như DHL, Fedex, UPS ... Những lợi thế này giúp Alpha Express giữ vững được vị thế là công ty chuyển phát quốc tế hàng đầu thị trường Việt Nam hiện nay, đưa hàng hóa đi hơn 200 quốc gia và đặc biệt cạnh tranh ở tuyến đường Châu Á với mức giá tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.