Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
The key purpose of the E-Commerce Supervisor is to drive internet business, especially online distribution in order to achieve goals.
RESPONSIBILITIES:
- Digital and E-Distribution Strategy Execution
- Digital Acquisition Marketing
- Marketing and Communication Partnership
- Hotel Website Content Optimization
- E-Commerce Communication and Training
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES/ KEY COMPETENCIES/ SKILLS:
- Good interpersonal and communications skills.
- Have experience in performing online marketing program and managing international language websites
- Experience in managing external agencies.
- Business strategy, marketing analysis and planning, especially as related to International markets.
- Excellent written communication and oral presentation skills.
- Able to show drive, initiative, creativity & problem solving.
- Goal orientated and a team player.
EDUCATION/ EXPERIENCE/ CERTIFICATES:
- Proven track record of achievement in Online management, including a good understanding of Online marketing, web technology, Social Media, web analytics, usability and accessibility.
- Experience or demonstrate an understanding of working in a regional environment.
- Fluency in English
- Excellent PC computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
- Bachelor’s degree .- 2 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
Chúng tôi không ngừng đổi mới nhằm đáp ứng kịp thời nhu cầu ngày một cao và đa dạng hóa của khách hàng thông qua những sản phẩm mang tính sáng tạo. Không ngừng đào tạo và tạo môi trường hấp dẫn để nhân viên có cơ hội phát triển. Trở thành chuyên gia, các nhà quản lý, lãnh đạo cấp cao. Góp phần xây dựng công ty ngày càng phát triển. Không ngừng tăng trưởng doanh thu, lợi nhuận nhằm gia tăng giá trị công ty và thặng dư tài sản của các cổ đông.
1. Đối với Khách hàng
Chúng tôi không ngừng đổi mới nhằm đáp ứng kịp thời nhu cầu ngày một cao và đa dạng hóa của khách hàng thông qua những sản phẩm mang tính sáng tạo.
2. Đối với Nhân viên
Không ngừng đào tạo và tạo môi trường hấp dẫn để nhân viên có cơ hội phát triển. Trở thành chuyên gia, các nhà quản lý, lãnh đạo cấp cao. Góp phần xây dựng công ty ngày càng phát triển.
3. Đối với Cổ đông
Không ngừng tăng trưởng doanh thu, lợi nhuận nhằm gia tăng giá trị công ty và thặng dư tài sản của các cổ đông.