Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Receive recruitment requests from departments.
- Search for and screen CVs and application documents.
- Contact candidates to schedule interview appointments.
- Organize interviews to meet the company’s recruitment requirements.
- Send job offer letters to successful candidates.
- Carry out procedures for onboarding new employees.
- Store and manage employee records systematically.
- Assist in preparing company office documents.
- Organize and conduct training on professional skills and company culture for employees.
- Negotiate with candidates regarding working conditions, salary, and benefits as per company policy.
- Other tasks as assigned by BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Age from 19 to 30 years old.
- Graduate in Human Resources, Business Administration, or other related fields.
- Have 1 to 2 years of experience in recruitment.
- Good communication skills, flexible in handling situations.
- Knowledge of HRM is an advantage.
- Mastery of the recruitment process and candidate record management.
- Good communication skills in English.
- Enjoy full employee benefits (labor contract, social insurance, annual leave, holiday bonuses, etc.)
- Professional working environment with a clear career advancement path.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 19 - 30
- Lương: Trên 8 Tr VND
Công ty Cổ phần ABS Việt Nam được thành lập bởi đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, những cán bộ, nhân viên giàu kinh nghiệm, chuyên môn vững vàng và có bề dày hoạt động trong lĩnh vực đưa người lao động đi làm việc ở nước ngoài.
Với định hướng trở thành công ty số 1 về dịch vụ trong ngành xuất khẩu lao động tại Việt Nam, chúng tôi không ngừng sáng tạo trong các hoạt động đối ngoại, hoàn thiện bộ máy tổ chức và đặc biệt chú trọng tới công tác đào tạo lao động cũng như tạo điều kiện tốt nhất để toàn bộ nhân viên có cơ hội phát triển năng lực của mình.