Mô tả công việc
• Successfully selling and representing Bãi San Hô in the local Vietnamese market
• Contracting with local DMCs for Bãi San Hô guided by the Senior Sales Manager/ DOSM
• Regular sales visits to existing and potential new accounts in Vietnam
• Sourcing group business (leisure, corporate, MICE) for the resort, handling from proposal stage to contract signature and handover to the operations
• Conducting site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels Bãi San Hô through daily contact with the local travel trade (email, phone, Skype, sales calls)
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Proofreading and preparing sales materials
• Distribution of tactical offers to enhance pick up
• Good understanding and regular review of key performance indicators of Zannier Hotels Bãi San Hô (occupancy, ADR etc.)
• Attendance at selected tradeshows with the objective of generating business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the Senior Sales Manager / DOSM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 years work experience in luxury hospitality or tourism sales & marketing
• Good knowledge of hotel business and operations as well as the nature of the travel trade and its requirements
• Excellent communication, presentation and interpersonal skills
• Selling and negotiation skills
• Strategic planning
• Sensible prioritizing
• Organisational skills
• Excellent Time management
• Self-drive, pro-activeness and discipline
• Ability to work independently and with minimal supervision at times
• Creativity and innovative thinking
• Resource management
• Rational decision making
• Problem solving abilities
Yêu cầu hồ sơ
ACS được thành lập từ năm 2008, chuyên sâu trong các lĩnh vực Công nghệ thông tin và Tự động hóa. Hơn 10 năm sát cánh cùng khách hàng đã khẳng định nỗ lực của ACS, đó là: giúp các doanh nghiệp, tổ chức nâng cao hiệu quả quản lý, năng lực cạnh tranh và hiệu quả hoạt động sản xuất kinh doanh bằng những sản phầm và giải pháp công nghệ toàn diện.
Đội ngũ kỹ sư am hiểu nghiệp vụ khách hàng, chuyên sâu trong từng lĩnh vực, chia sẻ kinh nghiệm cùng phát triển là giá trị quan trọng mà ACS tích lũy trong nhiều năm. ACS cam kết duy trì mối quan hệ lâu dài, tận tụy với khách hàng. Sự thành công của khách hàng là động lực để chúng tôi phát triển và lớn mạnh.