Mô tả công việc
• Check room occupancy and room rate public every day. Depend on the hotel allotment status, adjust pricing, promotion…to be suitable and to attract more bookings and increasing revenue
• Coordinate with the Accounting department to successfully collect advance bookings from guests. Sending payment information for accountant department.
• Update room availability, promotion, price for different period. Compare with other hotel competitor in this area to know about booking trending, price applied. Manage the OTA extranet system to make sure hotel photos, descriptions, facilities, room categories, room rate and promotion run properly.
• Solve urgent issue due to coming reservation, guest request
• Response email/ task provided from leader/ senior position
• Coordinate with Reservation, FO team for arrival list, follow booking status, request from OTA
• Handle all issue related to OTA booking: guest messages, feedback, complaint, requirements…
• Reply all customer email, consult our hotel service such as: transfer service, Spa service, tour/ excursion, restaurant... to maximise revenue
• Note and book service for the customer upon request.
• Arrange room with direct extension booking
• Communicate with OTA manager like Agoda, Booking.com, Expedia…to update new promotion, strategy, rate disparity
• Reading report: Reservation booked, Arrival guest, cancellation/ no show booking…, import report on request
• Work in line with business requirements
• Other duties as assigned
b. Những trách nhiệm khác / Other duties and reponsibilities
• Strictly comply with the regulations and procedures for Fire Prevention and Emergency Situations of the Company/Hotel
• Strictly implement working procedures and policies of the Company/Hotel
• Fully participate in meetings and training programs required by the Hotel Board of Directors.
• Come to work fully and on time according to the assigned work schedule
• Maintain standards of appearance, personal hygiene and uniform during work hours
• Perform other tasks directed and assigned by the Hotel Board of Directors and Head of Department.
Quyền lợi được hưởng
Bảo hiểm theo quy định
Du lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Có cơ hội phát triển & thăng tiến
Yêu cầu công việc
1. Trình độ học vấn / Qualification and Education
• Bachelor Degree of Business Administration or Hospitality Management
2. Kiến thức và kỹ năng / Knowledge and Skills
• Vietnamese - Excellent level, written & spoken
• English - Good level, written & spoken
• Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint
• Good communication and negotitation skill
• Presentation skill
3. Kinh nghiệm công tác / Professional Experience
• 02 years in hotels/resorts in the same position or 3 years in the position of Assistant Sales Manager
Yêu cầu hồ sơ
ACS được thành lập từ năm 2008, chuyên sâu trong các lĩnh vực Công nghệ thông tin và Tự động hóa. Hơn 10 năm sát cánh cùng khách hàng đã khẳng định nỗ lực của ACS, đó là: giúp các doanh nghiệp, tổ chức nâng cao hiệu quả quản lý, năng lực cạnh tranh và hiệu quả hoạt động sản xuất kinh doanh bằng những sản phầm và giải pháp công nghệ toàn diện.
Đội ngũ kỹ sư am hiểu nghiệp vụ khách hàng, chuyên sâu trong từng lĩnh vực, chia sẻ kinh nghiệm cùng phát triển là giá trị quan trọng mà ACS tích lũy trong nhiều năm. ACS cam kết duy trì mối quan hệ lâu dài, tận tụy với khách hàng. Sự thành công của khách hàng là động lực để chúng tôi phát triển và lớn mạnh.