Mô tả công việc
- Responsible of using all the Revenue Management tools, practices and procedures that make possible to develop strategies to optimize and boost incomes for the hotel in short, medium and long term. To use all necessary Revenue Management techniques to achieve the budgetary targets of RevPAR, occupancy, ARR and GOP of the hotel;
- To coordinate all the Revenue Management tasks in the hotel, and also to optimize the useful resources to implement Revenue Management strategies;
- To develop and implement pricing strategy for different demand periods;
- To manage sales initiatives referring to hotel’s Revenue Management at the hotel;
- To try always to optimize RevPar and GOPPAR.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly & dynamic working environment.
- Very competitive salary offered
- 24/7 accident insurance from starting date. Health Insurance, Social Insurance & Unemployment Insurance after probation.
- Year-End services bonus & 13th salary bonus.
- Services charge during the probation period.
- Opportunities to access to a career advancement with one of the world leading hotel group
- Annual company outing trip
Yêu cầu công việc
- - Education & Training: Hospitality Management, Economy, Business Administration or Mathematics.
- - Specific training: Excellent Communication Skill & public relations; Good at dealing with people.
- - Creative & Attentive in all details.
- - Able to recognize problem.
- - 2 years in revenue analysis as a similar position in large hotels or international companies
Yêu cầu hồ sơ
Will discuss during the interview
ACS được thành lập từ năm 2008, chuyên sâu trong các lĩnh vực Công nghệ thông tin và Tự động hóa. Hơn 10 năm sát cánh cùng khách hàng đã khẳng định nỗ lực của ACS, đó là: giúp các doanh nghiệp, tổ chức nâng cao hiệu quả quản lý, năng lực cạnh tranh và hiệu quả hoạt động sản xuất kinh doanh bằng những sản phầm và giải pháp công nghệ toàn diện.
Đội ngũ kỹ sư am hiểu nghiệp vụ khách hàng, chuyên sâu trong từng lĩnh vực, chia sẻ kinh nghiệm cùng phát triển là giá trị quan trọng mà ACS tích lũy trong nhiều năm. ACS cam kết duy trì mối quan hệ lâu dài, tận tụy với khách hàng. Sự thành công của khách hàng là động lực để chúng tôi phát triển và lớn mạnh.